Hereniging.

177 2 0
                                    

Als we de hoek omlopen zie ik een mega grote limousine staan. 'Wow rijden jullie hier in rond', vraag ik verbijsterend. De jongens lachen en stappen in. Onderweg laat Zayn me een foto van 'One Direction' zien en hij zoomt in op Liam. 'OMG!!!', schreeuw ik. 'Hahah hij is knap hè!', zegt Louis. 'OMG STOP THE CAR PLEASE STOP!' De auto stopt onmiddelijk en ik kijk paniekerig om me heen. 'Wow Olivia, wat is er?', vraagt Harry. 'D-die jongen i-ik ken hem' 'Tuurlijk, al onze fans kennen onze Liam!', roept Niall. 'N-nee ik lag naast hem in het ziekenhuis!', roep ik. 'IN HET ZIEKENHUIS??', roepen ze alle 4 in koor. Nadat ik mijn hele awkward verhaal aan de jongens heb verteld, gaan we naar het ziekenhuis.

'Liaaaaam', schreeuwt Louis door de hele zaal. 'Hey jongens, nog wat leuks gedaan vandaag?', vraagt Liam. 'Ja, we zaten op een terras op een leuk pleintje toen we een meisje tegenkwamen....' 'VERTEL VERDER!', roept Liam. 'Ze vergat haar tas toen ze wegging en toen hebben we even gekletst, voor de rest niks bijzonders hoor!', vertelt Harry. 'Hoe gaat het eigenlijk met jou?', vraagt Zayn. 'De operatie is super goed gegaan en ik mag overmorgen naar huis!', zegt Liam. 'Gister lag er een best knap meisje naast me, ze had een hersenschudding omdat ze was flauwgevallen. Ze is vanmorgen weer naar huis gegaan, best jammer want het was aardig gezellig hier!'. Pfoee wat ben ik zenuwachtig, ik sta te popelen om naar binnen te gaan, maar ik heb met  Harry en Louis afgesproken dat ze een seintje zouden geven als in naar binnen mag. 

LIAM'S P.O.V.

Harry en Louis zijn al de hele tijd aan het fluisteren. Ik vraag me echt af wat ze van plan zijn... En dan, dan opeens komt Olivia de kamer binnen. 'Olivia?', zeg ik verbaasd. 'Hoi', zegt ze verlegen. Haar wangen kleuren rood en ze ziet er schattig uit. 'Hoe gaat het?', vraagt Olivia. 'Goed hoor, alles is goed gegaan tijdens de operatie en ik mag waarschijnlijk overmorgen weer naar huis.' 'Ohhh wat fijn voor je!' 'Jullie stiekemerds!', roep ik naar Zayn, Harry, Niall en Louis. 'Wat? Wij wisten van niks hoor, maar je hebt wel een leuk meisje uitgezocht, toen ze erachter kwam dat jij bij ons hoorde , stond de limousine in één klap stil!' Ik zie dat Olivia bloost en ik glimlach naar haar.

LOUIS' P.O.V.

Shit! Heb ik wat verkeerds gezegd? Ik zie Olivia blozen. Liam en Olivia zouden best wel goed bij elkaar passen. Ik bedoel, samen zien ze er zo lief uit. Ik denk dat Eleanor haar ook wel aardig zou vinden. 'Laten we naar beneden gaan jongens!', roep ik.

OLIVIA'S P.O.V.

Als ik samen met Liam in de lift sta, weet ik spontaan niks meer te zeggen. Gelukkig begint hij al snel een verhaal. 'Best wel raar, vind je ook niet?', zegt hij. 'Huh wat? Ohh ja vind ik ook haha.' Ik weet echt niks te zeggen, hij ziet er gewoon te lief uit.

Gelukkig hoor ik het piep-geluid van de lift, wat betekent dat we beneden zijn. Ik zie de andere jongens al aan een tafel zitten en rij Liam er naar toe. 'Wat willen jullie drinken?', vraagt Harry. 'Uhh doe mij maar een cappuchino', zegt Zayn. 'Doe mij er ook maar één!', roep ik naar Harry. Even later zitten we met z'n 6en rond een tafel. Al snel gaat het gesprek over de Take Me Home tour van de jongens. Ik kijk naar Liam en hij kijkt terug. Hij heeft echt mooie ogen.

HARRY'S P.O.V.

Ik zie dat Liam naar Olivia kijkt en Olivia naar hem. Ze zouden echt een leuk stel zijn! 'Laten we truth or dare spelen', roept Louis. Niall begint 'Olivia, truth or dare?' 'Uhhh dare', zegt ze. Ik fluister tegen Niall dat we ze niet gelijk moeten laten zoenen. 'Laat haar iets geks doen', fluister ik. 'Olivia, je moet één rondje door het ziekenhuis rennen en tegelijkertijd het liedje Live While We're Young zingen. 'Uhm ik ken het liedje niet haha', zegt Olivia verlegen. 'IK REN EN ZING WEL MET JE MEE!', roept Louis. En samen rennen ze door het hele gebouw. 

OLIVIA'S P.O.V.

13-7-'12

Lief Dagboek,

Deze dag was geweldig. Ik heb alle leden van One Direction ontmoet en we zijn samen op ziekenbezoek bij Liam gegaan. Daar heb ik samen met Louis zingend door het hele gebouw gerend. Ik ken ze pas een dag, maar het lijkt alsof ik ze al jaren ken. Ze zijn me nooit echt opgevallen. Ik dacht dat ze alleen maar net zoals die andere artiesten waren. Dat het ze alleen maar om de publiciteit ging, maar dat is echt totaal niet zo. Gelukkig hebben we nummers uitgewisseld dus kunnen we contact houden. Ik heb Liam beloofd morgen weer op zie-

'Olivia!, roept Susan. Ben jij over 1D aan het schrijven. Ik dacht dat je ze haatte? Waaro-' Ik onderbreek snel haar zin. Ik moet het haar wel vertellen. 'Beloof je dat je het aan niemand doorverteld?' 'Tuurlijk, kom maar op!', zegt Susan.

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu