Diary Part - Afscheid.

165 5 1
                                    

De tranen stromen over m'n wangen als ik samen met mijn ouders en Susan door de douane loop. Nog één keer kijk ik achterom. Ik zie dat er bij Liam ook een traan over zijn wang rolt. Ik zwaai en draai me om. Ik kan het niet veroorloven om nog één keer achterom te kijken. Wat was deze vakantie geweldig! Ik doe mijn oortjes in en wacht tot we het vliegtuig in mogen.

*In het vliegtuig*

27-7-'12

Lief Dagboek,

 Wat zou ik graag de tijd terug willen draaien. Nog één keer deze vakantie beleven. Maar nee, er is nog geen tijdmachine uitgevonden. Gisteren en vandaag waren echt top! De sleepover met de jongens was geweldig, en het ontbijtje met Liam maakte het helemaal af. Nu is het serieus. Ik ben zijn vriendin. 270712 zal ik nooit meer vergeten. Vandaag hebben mijn ouders Liam ontmoet. Ik zag aan hun gezicht dat ze Liam een lieve jongen vonden die perfect bij mij past. Ik ben blij dat ik nu niet meer hoef te liegen. Over een week komen de jongens terug van de TMH-tour. Ik kan niet wachten. Omdat ik 17 ben, heb ik samen met mijn ouders besloten, dat ik op mezelf ga wonen. Ik weet het, ik ben nog best jong. Maar ik denk dat dat het beste is, en mijn ouders denken dat ik er oud genoeg voor ben. Over een maandje trek ik in een studentenhuis in. Ik hoop dat ik veel nieuwe mensen zal ontmoeten. Gelukkig hoeven zij niks over het verleden van Susan en zo over het verleden van mij te weten. Ik voel dat de landing van het vliegtuig wordt  in gezet. Ik ben benieuwd hoe met morgen is... zonder Liam.

'Home sweet home!', roept Susan als pap de voordeur opent. 'Ja, home sweet home', zeg ik betreurd. Susan slaat een arm om me heen en stelt me gerust. Als ik mijn kamer in loop, zet ik gauw een raam open. Ik laat me op mijn hemelbed vallen en doe mijn ogen dicht.

De volgende ochtend word ik chagarijnig wakker. Ik besef me dat ik mijn koffer nog moet uitpakken. Stomme Olivia, waarom heb je dat gisteravond niet gedaan, spookt er door mijn hoofd. Snel stap ik uit bed, en begin met uitpakken. Als ik eindelijk klaar ben met uitpakken ga ik naar beneden en maak een ontbijtje voor mezelf. Tijdens het maken van een omelet, hoor ik mijn mobiel twee keer trillen. Snel grits ik mijn mobiel van de eettafel en lees het Whatsapp'je.

Goedemorgen schatje! 

Goede vlucht gehad? 

De jongens en ik missen je nu al....

Kon ik maar bij je zijn <3 

XXX L. 

Ik lees het Whatsapp'je wel 15 keer over, totdat ik een verbrande geur ruik. 'Fuck! Mijn omelet!', schreeuw ik en ik doe snel het fornuis uit. 'Waar was je met je gedachte?', vraagt pap. 'In Rome, bij Liam', zeg ik blozend. Pap geeft me een knuffel en ik begin met een nieuw omelet te bakken.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik ben nog steeds niet klaar met mijn stomme ak werkstuk. En ik vind het veel te leuk om verder te schrijven. Morgen zal ik dus wat minder schrijven aangezien ik mega veel moet doen: kamer opruimen, werkstuk maken en mijn scheidsrechtersexamen oefenen (voor hockey).. 

Voor de rest hoop ik dat jullie het verhaal tot nu toe leuk vinden. Als jullie het te langdradig ofzo vinden moeten jullie het gewoon zeggen hoor!

xx michelle 

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu