Diary Part - Confessions.

166 3 2
                                    

24-7-'12

Lief Dagboek,

De laatste drie dagen van onze vakantie naar Rome zijn aangebroken. Ondertussen is Liam ook weer thuis. Ik ben al twee keer bij hem thuis geweest. Ik word verliefder en verliefder. We kennen elkaar nu al 12 dagen. Vijf dagen geleden ben ik samen met Louis naar een soort van Blokker/Marskramer geweest om een 'Welkom Thuis' slinger te kopen. Met Louis kan je echt goed praten! Daarna hebben we Eleanor opgehaald en hebben we de slinger in het huis van Liam opgehangen. Wat was hij blij! Echt schattig om te zien. Helaas hebben we nog geen sleepover gehad, omdat mijn ouders nog steeds van niets weten. Ik kan er echt niet meer tegen om te liegen, en heel veel smoesjes hebben Susan en ik niet meer. Ik denk dat ik ze het morgen ga vertellen. Ik hoop niet dat ze boos zullen zijn. Susan en ik hebben het voor elkaar gekregen dat we morgen een dagje gaan winkelen! Ik vraag me af hoe het zal zijn als ik weer naar Londen toe ga.. Liam moet natuurlijk weer verder met de TMH-tour :(. Samen met Susan heb ik voor 29-8-'12 kaartjes gekocht voor het concert in Londen. Volgensmij vinden pap en mam het geweldig dat ik en Susan eindelijk weer goed kunnen vinden met elkaar. Twee jaar geleden was dat wel anders. Susan had een fout vriendje, waarmee ze ging blowen. Ook heeft ze aan de drugs gezeten. Ik heb haar vaak gewaarschuwd, maar ze wilde niet luisteren. Ze heeft me vaak bedreigd met een mes als ik iets zou vertellen aan onze ouders. Uiteindelijk heb ik dit wel gedaan, uit bescherming voor Susan. Susan heeft een half jaar in een kliniek gezeten (best wel heftig aangezien ze pas 13 jaar was). Overmorgen is ze jarig, 15 jaar alweer. Ik heb m'n god geen idee wat ik moet kopen, misschien weten de jongens wat... Dan neem ik haar wel mee naar ze toe. Dat zal ze geweldig vinden. 

Slaaplekker!  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorry, beetje kort hoofdstuk deze keer.., ik moet zo naar de tandarts :( en ik moet nog een heel aardrijkskunde verslag in elkaar zetten :(. Misschien vandaag nog een hoofdstuk! 

X michelle  

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu