Sleepover.

170 4 0
                                    

(even voor de duidelijkheid, dit is de laatste vakantiedag en morgen gaat Olivia weer naar huis)

Wat voel ik me opgelucht! Pap en mam vinden het superleuk en willen Liam graag een keer ontmoeten. Ik heb ze gelijk verteld wat ik voor Susan's verjaardag in petto heb. Ze vonden het niet erg dat ze vanavond met z'n tweëen zijn en hebben gelijk gereserveerd voor een restaurant.

Daar zitten we dan. Susan en ik in een taxi op weg naar One Direction. Susan is geblindoekt en denkt dat we ergens samen uiteten gaan in Rome. Maar we gaan iets veel leukers doen! Toen ik het aan de jongens vroeg, waren ze gelijk enthousiast. Verder heb ik nog een paar leuke hakken gekocht voor Susan. Als we voor de deur van het appartement van de jongens staan doe ik haar blinddoek af. '3....2....1....JA!', roep ik en de deur vliegt open. De jongens geven haar een knuffel en zingen Happy Birthday. Ik ben blij om te zien dat Susan het helemaal geweldig vindt. In de afgelopen twee jaar heb ik haar nog nooit zo blij gezien als nu. Met z'n 7en besluiten we bij Nando's (in Rome) te gaan eten, omdat Niall daar veel zin in heeft. 

Als we weer terug zijn in het appartement, zie ik dat er in de woonkamer 7 matrassen liggen. Ik kijk de jongens verbaasd aan. 'Hebben jullie zin in een sleepover?', vraagt Louis. 'Oliv, moeten we dat niet met pap en mam bespreken? Ik bel ze wel anders?'. 

'JAAAAA het mag!!!'. Susan komt rennend de woonkamer binnen. Iedereen begint te lachen en even later starten we een film. Ik ga op een matras liggen en doe even m'n ogen dicht. Ik schrik wakker omdat er iemand met een veer onder mijn neus kietelt. 'Ohhh LIAM!', roep ik en ik wil hem terugpakken. Totdat ik me bedenk dat hij nog steeds in het gips en dus in een rolstoel zit. Harry en Zayn tillen hem uit zijn rolstoel en leggen hem op een bed neer. Ik glimlach naar hem, en hij naar mij. 

*21.00 uur*

'Jongens, Robert whatsapp't dat er in de stad een vet feest is. Hij vraagt of wij ook komen.', roept Liam. Iedereen kijkt elkaar aan. Uiteindelijk gaan alleen Zayn, Niall en Louis naar het feest. Wij blijven met z'n viertjes voor de tv zitten. Ik vind het zielig dat Liam helemaal alleen ligt, dus sta ik op van mijn matras en ga bij hem zitten. Gelijk schuift hij een stuk op zodat ik ook kan liggen. Ik twijfel. Er gaat van alles door mijn hoofd. Ach, denk ik. Ik moet niet zoveel twijfelen! En ik ga naast hem liggen.

Als ik even later opzij kijk zie ik dat Susan en Harry gezellig aan het kletsen zijn. Ik hoop dat ze van haar verjaardagscadeau genoten heeft. Dan draai ik me weer om naar Liam, ik zie dat hij slaapt. Wat is hij schattig! Ik voel m'n ogen ook dichtvallen en ga even slapen.

*01.00 uur*

Ik word wakker van een felle flits. 'Lovebirds, lovebirds', schreeuwt Louis door het hele appartement. 'Waar is Zayn?', vraag ik als ik alleen Louis en Niall voor mijn neus zie staan. 

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu