21.Bölüm | Sadece Sen, Sadece Ben

126 11 1
                                    

God is a Women - Ariana Grande

21. Bölüm | Sadece Sen, Sadece Ben

"Şu an çok imkansız bir şey yaşıyor gibi hissediyorum Sina. Rüyadaymışız gibi hissettiriyor az önce yaşadıklarımız."

"Yada hâlâ aç olduğun için odaklanamıyorsun sevgilim. Sana yiyecek bir şeyler hazırlamam gerekiyor." ona yiyecek bir şeyler hazırlamak adına ayağa kalkmaya çalıştığımda beni kolumdan tutarak durdurdu.

"Uyumak için her şeyi veririm çünkü çok yorgun hissediyorum. Ama korkuyorum, eğer gözlerimi kapatırsam gidersin diye çok korkuyorum." kafamı iki yana salladım. "Dinlen sen tamam mı? Madem yemek yemek istemiyorsun birazcık uyu. Ben restorana gidip geleceğim. Restoranı çok boşladım, ilgilenmem gereken bazı şeyler var."

"Akşam, akşam olduğunda geri dönecek misin?" gitmemden bu kadar korkuyor olması bana kendimi kötü hissettiriyordu.

"Evet, hatta geri döndüğümde seni çok güzel bir yere götüreceğim. O kadar eğleneceğiz ki, hayatımızın sonuna kadar unutamayacağımız bir gezi olacak."

"O zaman dinlenmeye geri mi dönmem gerekiyor? O zaman gözlerimi kapatıyorum."

"Seni seviyorum." bana gülümseyerek gözlerini kapattı. "Evden gelen eşyalar garajdaydı değil mi?" diye sorduğumda kısaca kafasını salladı. Giyecek bir şeyler bulmak için aşağı inmem gerekiyordu çünkü bugün yapacağım şeyler için tamamen mükemmel görünmem gerekiyordu. Sessizce odadan çıkıp aşağı indim. Garaja mutfaktan geçildiği için mutfağa girdim ve herkesin orada olduğunu gördüm.

Emin ve Ecem bilgisayar başında iken Aras ocak başında yemek yapmakla meşguldü. İçeriye girdiğimi fark eden ilk kişi Aras olmuştu. Tam ona günaydın diyeceğim sırada söylediği şeyler ise kesişnlikle beni dumura uğratmıştı. "Yalanların sandığımdan kısa sürdü." Aras'ın birden böyle bir cümle kurmasıyla neyi kast etmeye çalıştığını gayet iyi anlamıştım aslında. Dün gece Maya muhtemelen buraya gelip olay çıkarmıştı ancak Uraz bayıldığı için bu olanlardan habersizdi.

"Bak, Maya size ne anlattı bilmiyorum ama Özgür ve benim arkadaşlık dışında bir ilişkimiz yok."

"Ama varmış Sina. Varmış ve Uraz bunu bilmeden seni defalarca kez o adamla yalnız bıraktı. Sen belki Özgür'ü sadece arkadaş olarak görüyorsun ama Özgür seninle aynı düşünceye sahip mi Sina? Buna net bir cevap verebilir misin?"

Bence senin buna net bir cevabın yok Sina, çünkü senin bile Özgür'e karşı şüphelerin var.

"Gerçekten aranıza girmek istemiyorum ancak, Aras Bey bildiğim kadarıyla siz Özgür Bey ile çok yakınsınız. Onun hakkında böyle bir endişeniz varken neden Uraz Beye bunu söylemediniz ve ona yakın olmaya devam etmediniz?" Eminden böyle bir cümle kurmasını asla beklemezdim ancak beni korumak adına söyledikleri kesinlikle gözümü açmıştı.

"Yada Sina Hanım ile bu konu hakkında konuşmadınız?" Ecem de onu desteklediğinde Aras bakışlarını ikisine çevirdi. "Siz ikiniz neden Uraz ve Sina'nın avukatı gibi davranıyorsunuz?" onlar zaten bizim avukatlarımızdı.

Emin, "Hukuk okuduk?"

Ecem, "Ve görevimiz bu." diyerek Aras'ı köşeye sıkıştırdığında Aras göz devirerek tekrar bana döndü.

"Maya benden intikam almaya çalışıyor ve siz de onun tuzağına çok güzel bir şekilde düşüyorsunuz. Zaten size bir kadını suçlamak çok kolay geliyor değil mi? Kadının erkek bir arkadaşı olamaz değil mi Aras?" tamam, bu cümlem fazla acemice ve yetersiz olmuş olsa bile şu anlık elimden en fazla bu geliyordu.

Çift Kişilik [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin