Fear of the Water - SYMLSpinnin - Madison Beer
My tears ricochet - Taylor Swift
Luminary - Joel Sunny
Those Eyes - New West
Daylight - David Kushner
Aglama ben aglarım - Can Ozan
Places - Portair
35. Bölüm | Ilahinin Son Yazgısı
🍽️⚓
Uraz Sağyaşar
Tanıdığınız, bildiğiniz, birlikte geçirdiğiniz her saniye onu daha da çok keşfettiğiniz insanın bir anda kendini tüm dünyaya kapaması çok acıtıyor. Son bir aydır Sina ile ilgili yaşadığım sorun bu. Cıvıl cıvıl, hayat dolu, güler yüzlü ve şakacı olan Sina, son bir aydır her gün daha da dibe batıyor. Gülüşü her gün daha da soluyor. Sevdiğim kadın hayattan kopmaya her geçen gün, her geçen saniye daha da yaklaşıyor. Bunun en yakın şahidi olmama rağmen, onu iyileştirmek için hiçbir şey şey yapamıyorum. Onu kurtarmıyorum. Gücüm buna yetmiyor. Kalbim onu her gördüğümde, çaresizlikle daha çok kanıyor.
🍽️⚓
Ağustos 10 - 2020
Uraz Sağyaşar"Abin beni bile davet ettiyse, iş ciddi. Serra'yla baya ciddi düşünüyor olmalı." Sina sadece kafasını salladığında, yola çıktığımızdan beri neredeyse hiç konuşmamış olması canımı sıkıyordu.
Onu evden çıkmaya zorla ikna etmiştim. Pijamalarıyla evden çıkmaya yeltendiğinde onu zorla giydirmiştim. Ben saçlarını yaparken, gitmek istemediği için ağlarken onu hiç dinlememiş ve zorla saçlarını yapmış olduğum için mi bu kadar sessizdi?
"Biraz daha canlı görünmez misin Sina? Benim için olmasa bile abin için, ona ayıp olacak."
"Özür dilerim. Seni üzdüğüm için üzgünüm." son bir buçuk aydır fırsatını bulduğu her an benden özür dilemesi sinirimi bozuyordu. Yaşanan her olayda özür dileyecek bir konu bulmayı başarması beni sinirlendiriyordu. Sürekli olarak özür dilemesi kendimi kötü hissettiriyordu.
Sesimi yükselterek, "Sina, benden özür dileme. Sadece kendine gelmeye çalış. Bu gece abin için önemli. Bana olan her türlü davranışını kabul ederim ama abinin yanında da son zamanlarda davrandığın şekilde davranırsan yanlış anlar. Bir sorun olduğunu düşünür." sesimi yükselttiğimin farkındaydım. Ama bunu beni ciddiye alması için yapmak zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Kişilik [Tamamlandı]
Lãng mạn[1. Kitap Tamamlandı] Ben, Sina Dağhan Sağyaşar. Bu size uzun geldiyse bana kısaca Sina diyebilirsiniz. Ancak "Siğna" şeklinde uzatarak okumazsanız gerçekten sevinirim. Bu konuda biraz takıntılıyım. Sina, Arap Yarımadasının Mısır ile birleştiği yer...