All For Us - Zendaya, Labrinth
25.Bölüm | Son Kaçışlar
Uçuşumuz son bulduğunda ben uykusuzluktan ve yorgunluktan ölmek üzereyken Uraz çok dinç ve zindeydi.
Yol boyunca uyudu çünkü.
Bu konu hakkında konuşmak istemiyordum. Aslında bende bir çok kez uyumayı denemiştim ama içimdeki kötü bir his sürekli olarak buna engel olmuş, zihnimi bulandırmıştı. Neden bilmiyorum ama içimde kötü bir his vardı.
"Eve gitmek için heyecanlıyım, çocukları özledim. Biliyor musun, Özgürle Melis'i bile özledim. Ayrıca birde evi merak ediyorum." Özgür ve Melis'i özlemesi gerçekten ilginç olsa bile bunu sorgulamayacaktım. Uraz çok mutlu ve neşeli göründüğünden onu herhangi bir şey söyleyerek rahatsız etmeyecektim. Ne yapıyorsam zaten sırf onun mutluluğu için yapıyordum, her şey en iyisi olmalıydı. "Emin ve Ecem gelmiş, bak bizi bekliyorlar." aslında Uraz bavullarımızı havalimanının otoparkındaki arabama çoktan yollamıştı çünkü ikimiz asla götüremezdik ancak Emin ve Ecem'in neden geldiğini anlayamamıştım.
"Onlara sen mi haber verdin?" diye sorduğumda Uraz başını salladı. "Indiğimizde haber vermemizi istemişlerdi, sanırım konuşmamız gereken önemli bir konu varmış." dediğinde tüylerim diken diken olmuştu. Sabahın bir köründe buraya gelmelerini gerektirecek ne olmuş olabilirdi?
El ele yanlarına vardığımız zaman Ecem bir şey diyecek gibi oldu ancak hiçbir şey demeden çıkışa doğru yürümeye başladı. Emin, "Hoşgeldiniz Uraz Bey, Sina Hanım." dedikten sonra Ecem'i takip etti. Ikisi bir garip davranıyordu. Ya aralarında bir şey olmuştu yada konu benimle ilgili olduğundan şimdilik ağızlarını açmıyorlardı.
Ben bunları düşünerek dikkatsizce yürümeye devam etmiştim ki dışarıda bizi bekleyen basın ordusunu fark etmemiştim. "Araba hâlâ otoparkta olmalı, başka çıkış da kullanamayacağımıza göre maalesef buna katlanmak zorundayız." Emin kısaca bizi aydınlattığında, Urazla kısa bir an bakışarak birbirimize onay verip, korkusuzca dışarı çıktık.
Biz çıkar çıkmaz etrafımıza insanların doluşması yarım saniye sürmüştü.Emin, "Arkadaşlar Uraz Bey ve Sina Hanım yalnızca birkaç soruya cevap verecek, malum yol yorgunlukları var." diyerek duyuru yaptığında muhabirlerden birkaçı kimin soru soracağını ayarlayıp sorularını sormaya başladılar. Aslında bu kadar kibar olmaları garipti.
"Uraz Bey, iş için mi yoksa tatil için mi seyahat ettiniz?"
"Eşimle evlilik yıl dönümümüzü kutlamak için seyahate çıktık. Işle ilgili bir gezi değildi." Uraz'ın cevabı netti.
"Sosyal medyada gündem videonuz hakkında ne düşünüyorsunuz Sina Hanım?" bu soru bana yöneltildiği için ben cevap verdim. "Aniden gelişen doğal bir şeydi, gündem olmasını beklemiyorduk bile. Ama insanların videoya almış olması bizim açımızdan hoş oldu. Bu güzel bir anı sonsuzaka kadar saklayabileceğiz." dediğimde Emin ve Ecem'in bize gülümseyerek baktığını gördüm. Bugün fazla sevgi pıtırcığı görünüyorlardı.
"Son zamanlarda gecelerden ve gündemden uzak durmanız evliliğiniz ile mi ilgili? Evlilik sizi değiştirdi mi?"
Uraz sırtımı okşadı, "Zamanımı eşimle ve ailemle geçirmek bana daha doğru geliyor, ayrıca Sağyaşar ailesi olarak planladığımız yeni bir proje var. Onunla ilgileniyoruz, bu nedenle başka şeylere vakit bulamıyorum. Şimdilik bu kadar soru yeterdir umarım, kolay gelsin arkadaşlar." Uraz belimdeki elini biraz daha yukarı yerleştirerek yürümeye başlayacaktı ki muhabirlerden biri, son bir soru daha sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Kişilik [Tamamlandı]
Romance[1. Kitap Tamamlandı] Ben, Sina Dağhan Sağyaşar. Bu size uzun geldiyse bana kısaca Sina diyebilirsiniz. Ancak "Siğna" şeklinde uzatarak okumazsanız gerçekten sevinirim. Bu konuda biraz takıntılıyım. Sina, Arap Yarımadasının Mısır ile birleştiği yer...