Harry Styles - Sing of the Times
10.Bölüm | "Senin Yüzünden"
🍽️ | 🍽️
"Biz niye onları bekliyoruz? Gidelim işte Aras. Hem bana uyuşuk diyen onlar değil miydi? Yirmi dört dakikadır burada bekliyoruz. Ayaklarım ağrıdı."
"Sen onu kocana söyle, bana değil. Ayrıca, neyim ben sizin aranızdaki haberleşme ağı mı?" Aras bu sabah çok gergindi. Aslında bu sabah hepimiz çok gergindik. Özellikle Uraz herkesten daha fazla gergindi. O yüzden ona çok yaklaşmıyor, şikayetlerimi Aras'a iletiyordum.
Çünkü sen ona haddini bildirdin.
Aynen de öyle yapmıştım çünkü Hilal konusunu unutacak değildim. Güzel bir gün geçirmiş olabilirdik ama aynı günün gecesinde yaşadığım şeyler bana bazı olayları hızlandırmam gerektiğini göstermişti. Mesela, döner dönmez o davayı açacaktım. Neredeyse bir yıl olan biten her şeye katlanmak için güzel ve uzun bir süreydi.
"Sen hazır mısın?" kafa sallayıp odanın içinde sağa sola dönen Aras'ı izlemeye devam ettim. Sonunda aklına bir şey gelmiş olacak ki telefonunu çıkarıp birini aradıktan sonra kulağına götürdü. "Sezer, biz önden gidiyoruz. Siz de arkadan gelirsiniz. Daha gidip biletleri ayarlama işi var, geç kalmayalım. Erken gitmekte fayda var." bir süre Sezer'i dinledikten sonra telefonu kapattı. "Hadi Sina, gidiyoruz." oturduğum yerden kalkıp koltuğun üzerindeki çantamı omzuma taktım.
Aras ile beraber bavullarımızı alıp bizi asansörün önünde bekleyen Emin ve Cengiz'le birlikte asansöre bindik. Otelden çıkış yapıp otoparka gittiğimizde bavulları bagaja yerleştirip arabaya bindik. Sürücü koltuğunda Aras yanında da Emin vardı. Cengiz ve ben ise arka koltuğa oturmuştuk. Aras'ın yolda Cengiz ve Emin'e anlattığına göre Ali, Uraz, Sezer ve Adem düğüne davet edilen diğer kişilerle kısa bir kahvaltı yapıp bizimle havalimanında buluşacakmış. Uraz sabah benden yediği trip nedeniyle kızgın olduğu için Aras ile gittiğime seviniyordum doğrusu. Ayrıca onun huysuz suratını çekmekte istemiyordum.
Sabah kesinlike en doğru olanı yaptın Sina.
🍽️ | ⚓
Günün Erken Saatlerinde
🍽️ | ⚓
Uyandığım zaman Uraz'ın yanımda, Aras'ın ise koltukta uyuduğunu görmüştüm. Onları uykularıyla başbaşa bırakarak duş almak için banyoya gittim. Banyoda işlerimi bitirip odaya döndüğüm zaman ne Aras, ne de Uraz odada değildi. İkisi de olamadığı için rahat rahat üzerimi değiştirip, saçımı ve makyajımı yapmaya karar vermiştim ki kapı açıldı ve Uraz içeriye girdi. İçeri girer girmez de hiçbir şey olmamış gibi yanıma geldi ve beni öpmeye kalktı. Ama ben buna izin vermedim. Yüzsüz bir biçimde, "Ne oldu?" diye sordu. Bugün eteğimdeki taşları dökecek, evime öyle dönecektim. "Hiçbir şey, asıl sana ne oldu?" dedim umursamaz bir tavırla.
"Karımı öpmek istememin nesi sorun?"
"Sen git Hilal denen o kadını öp. Ayrıca benden de uzak dur."
"Yine mi aynı konu?"
"Uraz, bizim evliliğimizdeki tek ve en büyük konu zaten o kadın. Ve sorunumuz senin o kadın ile beni aldatmış olman. Ayrıca Asya Hanıma da bir çiçek falan göndermek istiyorum biliyor musun? Çünkü onun sayesinde gözlerim açıldı ve gözümü boyamana izin vermemem gerektiğini anladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Kişilik [Tamamlandı]
Romance[1. Kitap Tamamlandı] Ben, Sina Dağhan Sağyaşar. Bu size uzun geldiyse bana kısaca Sina diyebilirsiniz. Ancak "Siğna" şeklinde uzatarak okumazsanız gerçekten sevinirim. Bu konuda biraz takıntılıyım. Sina, Arap Yarımadasının Mısır ile birleştiği yer...