18.Bölüm | "Yalan İplikleri"

100 12 0
                                    

tell me the truth - Two Feet

18. Bölüm | Yalan İplikleri"

Çaresiz hissetmenin herhangi bir sınırı var mıydı belki bilmiyordu ama, Melis yok olmuş hissediyordu. Aldığı nefes ona bir bıçakğı tenine batıyorlar gibi geliyordu, Melis nefes bile almak istemiyordu artık.

Sina ağlayarak arabasına binerken ve öylece giderken sadece arkasından bakabilmişti. Elinden hiçbir şey gelmiyordu, Sina'nın bebeğini getiremezdi. Sina'ya güçlü olmasını söylemezdi. Su'yun sözlerini geri alamazdı. Aslında Melis şu an hiçbir şey yapamazdı. Ancak Sina kötü bir haldeydi, Sina perişandı ve o kesinlikle ne yapacağını bilmiyordu. Melis ona yardım etmeliydi, Uraz'ı mı aramalıydı? Ona ne diyecekti ki? Sina'nın bebeğini düşürdüğünü Uraz'a söylemek Melis'e düşmezdi.

Ancak Özgür ve Su'dan, intikam alabilirdi. Sina'nın her bir göz yaşının intikamını alabilirdi.

Melis yerden kalkıp topuklu ayakkabılarını çıkardı, çıplak ayaklarının yere değmesin umursamadan ayakkabılarını alıp restorana doğru yürümeye başladı. Sinirle kafenin kapısından içeriye girip ayakkabılarını bir kenara fırlattı. Özgür, Su ve Maya şaşkınlıkla ona baktığında Melis, Özgür ve Su'yun hâlâ ağlıyor olduğunu gördü.

"Neden ağlıyorsunuz ki? Sizin Sina için ağlamaya bile hakkınız yok! Yemin ederim ki, ikinizden de nefret ediyorum! İğrenç ve bencilsiniz!" Melis sık sık nefes almaya başlamıştı ancak bunun nedenini bilmiyordu, şimdilik düşüneceği şey bu olmayacaktı.

"Melis, şu an öfkelisin ve seni sonradan üzecek şeyler söylüyorsun." bunu söyleyen kişi Maya'ydı ve bunu yapması Melis'i daha da kızdırıyordu.

"Senin konuşmana izin verdiğimi hatırlamıyorum, arkadaşlarım ile nasıl konuşacağımı sana soracak değilim!" Melis Maya'nın Özgür ve Su'yu neden korumaya çalıştığını anlayamıyordu.

Aslında...

Biliyordu!

Sinirle ona doğru yürüdü, "Hoşuna gitti değil mi? Sina'nın üzülmesi ve Özgür ile sonsuza kadar konuşmayacak olması seni mutlu etti değil mi?"

Özgür korkuyla başını kaldırıp Melis'e baktı. "Sina benimle sonsuza kadar konuşmayacak mı?"

"Ne sanıyorsun Özgür? Bu cadı senin yüzünden onun sırrını öğrendi, sence bu kızıl şeytan Uraz'a söylemeden durabilir mi? Sina'ya bunun garatisini verebilir misin?" Melis'in haklı sözleri üzerine Özgür ve Su'yun bakışları Maya'yı buldu. Maya anında dikleşerek, Özgür'ün gözlerinin içine baktı. "Saçmalamayın isterseniz, böyle hassas bir konuda tek kelime dahi etmem. O kadar da kalpsiz değilim." Melis gözlerini devirerek kollarını göğsünde birleştirdi.

"Daha öncesinde yaptın ama, az kalsın Uraz'a Sina ve Özgür'ün eskiden nişanlı olduğunu söyleyecektin. Seni durduran kişi bendim, unuttun mu?" Özgür'ün bedeni kaskatı kesildi, buna cidden cüret edebilmiş miydi? Bu kadar mı gözü dönmüştü yani?

Maya sinirle kendini savunmaya geçti. "Kes sesini duydun mu beni? Ben sadece çok sinirle ve sarhoştum!" arkasına saklandığı şey buydu.

Çift Kişilik [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin