Dua Lipa - Homesick
8. Bölüm - Sina ve Uraz
⚓| 🍽️
| 12 Mayıs 2019 |
⚓| 🍽️
"Özgür'le konuştum, arkadaşını ayarlayacak. Hem işinde çok iyi olan biriymiş. Yani senin endişelenmeni gerektirecek bir şey yok."
"Ama olmaz öyle kızım. Bu senin düğünün mü, yoksa Özgür'ün düğünü mü? Birazcık sorumluluk al. Hayır Özgür de bizim ailemizden ama Nermin Hanımlara ayıp oluyor." annem bu sabah normale göre daha da çekilmezdi.
Sinan, "Kızı rahat bırak anne, ne isterse onu yapsın. Her şeye karıştınız, bari düğün planına karışmayın." dedi. O da olmasa bu ev hiç çekilmezdi. Hele ki annem gerçekten hiç çekilmezdi.
Abart Sina, annen senin için uğraşıyor.
Ondan bunu isteyen olmadı.
Tabağımı bitirip masadan kalktım. "Ben gidiyorum, görüşürüz." Sinan'ın yanağına bir öpücük kondurup mutfaktan çıktım. Annem arkamdan bir şeyler daha söyledi ama onu duymadım. Aslında duymak istemediğim için duymamış gibi yaptım.
Odama çıkıp telefonumu ve çantamı aldıktan sonra tekrar aşağı inip evden çıktım. Kapının önüne geldiğimde arabamın bahçede olmadığını fark ettim. Dün gece Uraz ile gittiğim için arabam restoranın otoparkında kalmıştı. Eğer Özgür'ü arayıp arabamı istersen Özgür bana sorumsuzluğum ile ilgili uzun bir seminer verebilirdi ve ben bunu gerçekten çekemezdim.
"Harikasın Sina!"
"Yine kendini övme modunu açmışsın, hayırdır?" Sinan'ın sesiyle arkamı döndüm. Sanırım o da annemin gazabına daha fazla katlanamamıştı ve benim gibi kaçmıştı.
"Beni restorana bırakır mısın?"
"Araban nerede?"
"Yolda anlatırım. Hadi hadi geç kalıyoruz." Sinan'ın daha fazla soru sormadığı için onun arabasına binip yola çıktık. Arabada ona dün gece olanları, bir abiye anlatabilecek kadarıyla anlattım. "Bu adam ne iş? Hayır ben bir türlü çözemedim de. Bak Sina, eğer seni üzerse, ki bu çok muhtemel, bana söylemen yeterli. Annem ve babam senin yanında olmayabilir ama ben konu her ne olursa olsun senin yanındayım bunu sakın unutma. Sen benim her şeyimsin ve bir adam yüzünden üzülmeni istemiyorum."
Sinan sahip olduğum en güzel şey olabilir miydi?
Kesinlikle öyle.
"Her şey yolunda, seni seviyorum ve beni düşünmeni daha çok seviyorum ama inan bana ben Uraz ile mutlu olacağım." işi biraz şakaya vurmak eğlenceli olabilirdi "Sinan, sanırım sende en çok korumacı ve sabıkalı abi modunu seviyorum. Böyle elinde neşter ile bana kötü davranan herkesi kesecek gibi bir havan oluyor ya, fena düşüyorum."
"Sabıkalı abi ne demek kızım! Ben gayet işinde gücünde bir adamım. Melek gibiyim melek!"
"En melek sensin abiciğim." kesinlikle Sinan sahip olunabilecek en iyi abiydi.
🍽️ | ⚓
"Küçükmüş, sevmedim." Melis'in hediye kolyeme tepkisi buydu. Zaten o neyi beğenirdi ki? Onun ciddi ilişkisinde, eğer öyle bir şey olursa, alacağı hediyeleri merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Kişilik [Tamamlandı]
Romance[1. Kitap Tamamlandı] Ben, Sina Dağhan Sağyaşar. Bu size uzun geldiyse bana kısaca Sina diyebilirsiniz. Ancak "Siğna" şeklinde uzatarak okumazsanız gerçekten sevinirim. Bu konuda biraz takıntılıyım. Sina, Arap Yarımadasının Mısır ile birleştiği yer...