13. Bölüm

2.3K 171 15
                                    

Gözlerim Maria'yı aradı. Ruh rehberim olduğu için bulunduğum her yerde olması gerekiyordu. Neden gelmediğini anlamaya çalışıyordum. Acaba başına bir şey mi gelmişti.? Tanrı ve tanrıçalar odadan çıkarken tedirgin tedirgin konuşuyorlardı.

"Apollon gelmiş duydunuz mu.?"

"Evet. Sanırım Zeus'un haberi yokmuş."

"En son sürgün edildi diye duymuştum."

Konuşarak odadan çıktılar.

Ders bitmişti ve büyük salonda kimse kalmamıştı. Maria'yı bulma ümidiyle etrafa biraz daha baktım ama hiçbir yerde yoktu. Büyük kapıdan çıkıp uzun koridora girdim. Garip olan tarafı uzun koridordada kimse yoktu.

Biraz yürüdükten sonra kasvetli koridordan Kate çıktı. Arkasında dört kız vardı. Hiçbirini tanımıyordum. Olay çıkacağını anladığımda geri dönüp yolumu değiştirmek istedim ama arkamdan da dört erkek çıktı. Gözlerimi devirip Kate'e baktım.

"Ne istiyorsun Kate.?"

Öfkeli sesiyle birlikte üstüme yürüyerek konuştu.

"Senin yüzünden güçlerimi kaybettim. Benim olanı bana geri vereceksin."

Karşı karşıya duruyorduk. Dimdik karşısında durdum.

"Olay çıkarmak istemiyorum Kate. Çekil yolumdan."

İğrenç bir şekilde kahkaha attı.

"Duydunuz mu arkadaşlar. Olay çıkarmak istemiyormuş."

Derin bir nefes alıp yüzüne baktım.

"Haddini aşıyorsun Kate. Önümden çekil dedim.!"

Kaşlarını kaldırdı.

"Haddimi daha aşmadım Diana. Ama şu an aşacağım."

İki kişi arkamdan bileklerimi tutup beni Kate'in önünde diz çöktürdü. Kate çenemi tutup kendine baktırdı.

"Benim kim olduğumu öğreneceksin çaylak."

İri parmaklarıyla boğazımı tutup sıkmaya başladı. Ne kadar debelensem de işe yaramıyordu. Ölümsüz olduğum için canım yanmıyordu ama bu nefesimin kesildiği gerçeğini değiştirmiyordu. Gözlerim yavaş yavaş kararmaya başladığında tanımadığım bir ses duydum.

"Ne oluyor burda.?"

Kate sesi duyduğu anda boğazımı bırakıp önümden çekildi. Ellerimi tutanlar da aniden beni bıraktılar. Yere düşüp öksürmeye başladım. Kate önümden çekildiğinde karşımdaki iri yapılı adamı görebilmiştim. Kate ürkek sesiyle konuştu.

"B-biz sadece konuşuyord-."

Adam kızgın bir şekilde tekrar konuştu.

"Bana adını söyle.?"

Kate'in neden bu kadar korktuğunu anlamıyordum.

"K-kate."

Adam kafasını salladı.

"Derhal odana git Kate ve ben seni çağırana kadar da odandan çıkma.!"

Kate koşar adımlarla koridordan çıktı. Adam diğerlerine döndü.

"Sizde.!"

Herkes dağılmıştı. Adam yanıma yaklaştı, uzattığı elini tutup ayağa kalktım. Parlak gözleriyle beni inceleyip konuştu.

"Adın ne senin."

Üstümü silkip cevap verdim.

"Diana."

Tanrıça-Gerçekler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin