Zeus'un söylediklerinden sonra hızlıca odadan çıkmıştım. Her an Maria'ya bir şey olacak korkusuyla nasıl yaşayacaktım. Uzun koridorda kendi kendime düşünürken karşıdan gelen Ares'i gördüm. Gözlerimi kaçırıp yoluma devam ettim. Ama her zamanki gibi kolumdan tutmuştu.
"Lütfen bırak Ares."
Kolumdaki elini daha çok sıktı ve beni sürüklemeye başladı. Lucifer görecek diye aklım çıkıyordu.
"Ares bırak dedim.!"
Beni dinlemiyordu. Gözü dönmüş gibiydi, hızlıca beni kendi odasına sokup kapıları kilitledi.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun. Çabuk aç şu kapıyı.!"
Sinirlerim git gide bozuluyordu. Lucifer anlayacak diye kafayı yemiştim. Ares sakince tekli koltuğuna oturdu.
"Sadece beş dakika Diana. Söyleceklerimi dinle sonra istersen gidersin."
O kadar çaresiz duruyordu ki. Olduğum yerde kaldım.
"Dinliyorum."
Paketinden sigarasını çıkarıp yoğun dumanı içine çekti ve konuşmaya başladı.
"Ne değişti Diana.?"
Kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Anlamadım.?"
Öfkesi gözlerinden belli oluyordu ve birden bağırmaya başladı.
"BİR KAÇ GÜN ÖNCE HER ŞEY GÜZELDİ. NE DEĞİŞTİ DE BENDEN BU KADAR NEFRET EDİYORSUN.?"
Bağırmasıyla irkilmiştim. Elini alnına koyup sakinleşmeye çalıştı.
"Kusura bakma. Sinirlerim çok bozuk."
Dudaklarımı birbirine bastırdım. Ona söyleyecek hiç bir şeyim yoktu. Sakin ses tonumla cevap verdim.
"Aramızda hiç bir şey yoktu Ares. Neden bu kadar takıldın anlamıyorum."
Kaşlarını kaldırıp bir hışımla koltuktan kalktı.
"Aramızda bir şey yoktu demek ha.?"
Çok üzgün ve sinirli gözüküyordu. Cevap vermeden kafamı evet anlamında salladım. Delice gülmeye başladı. Ellerini saçlarının arasına geçirmiş odanın içinde tur atıyordu.
"Bizim aramızdaki şey çok farklıydı Diana."
Tekrar sigarasını içmeye başladığında elinin titrediğini gördüm. Gözünden bir damla yaş süzüldü, elinin tersiyle silip gözlerimin içine baktı.
"B-ben sana aşıktım."
Söylediği cümle ile gözlerim kocaman açıldı. Bu imkansızdı, o sadece çapkın birisiydi. Zihnimi okumuş olacak ki gülerek cevap verdi.
"Benim duygularım olamaz mı Diana.?"
Üstüme yürümeye başladı.
"Söylesene. Ne saklıyorsun.?"
Geri geri giderken artık duvara çarpmıştım. Hemen zihnimi kapatıp gözlerine bakmadan cevap verdim.
"B-bişey saklamıyorum."
Sinirli bir şekilde gülümseyip elleriyle kafamı tuttu.
"Zihnini aç.!"
Bunu yapamazdım. Zihnimi açarsam anlaşmayı öğrenirdi ve olaylar çok kötü bir boyuta ulaşabilirdi.
Gözleri kan çanağına dönmüştü. Bu sefer bağırmaya başladı.
"ZİHNİNİ AÇ DEDİM.!"
Söylediği hiç bir şeye tepki vermiyordum. Gözleri dolmuştu, en son dayanamayıp yüzünü boynuma gömdü. Ağlamaklı sesiyle tekrar konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça-Gerçekler (TAMAMLANDI)
Fantasía"Tanrıça" üçlemesi birinci kitap. Mitolojik yaratıkların ve tanrıların olduğu bir boyut.. Bu boyut sadece Tanrıçalar da bulunan anahtar ile açılır ve ayna yoluyla seyahat edilebilmektedir. Fakat boyutta Diana'yı bekleyen şeyler oldukça karmaşıktır...