14.Bölüm

2.3K 162 32
                                    

Barnabas diye tanıdığım adamın adının aslında Apollon olduğunu öğrenmiştim. Üstelik Zeus'un oğluydu. Bana neden yalan söylediğini sorgularken Ares araya girdi.

"Adınla ilgili yalan söylemeye de mi başladın.?"

Apollon bana doğru döndü.

"Düşüncelerini durduramaz mısın Diana.?"

Ares tekrar lafa girdi.

"Diana'nın düşüncesini durdurmaya gerek yok. Senin zihninden de aynı şeyler geçiyor."

İkisi ufak ufak atışırken Zeus araya girdi.

"Çocuklar hasretinizi odamdan çıkınca giderirsiniz. Apollon, şu an çözmemiz gereken başka bir konu var."

Apollon başıyla babasını onayladı.

"Evet baba, Kate konusu."

Apollon biraz düşündükten sonra tekrar konuştu.

"Benim fikrim Kate'e güçlerini geri vermen baba. Kate güçlerine çok önem veriyor. Onlar için ölür de öldürür de."

Zeus kafasını hayır anlamında salladı.

"Bu çok tehlikeli olur Apollon."

Ares tırnaklarıyla oynuyordu. Bizi dinlemediği çok belliydi. Apollon kendinden emin bir sesle telrar konuştu.

"Ona güçlerini verme karşılığında yemin ettireceksin baba. Bir daha Diana ile asla muhattap olmayacağını, eğer olursa da onu dünyaya yollayacağını söyleyeceksin."

Zeus kafasını kaşıdı. Sanırım Apollon'un söyledikleri mantıklıydı. Güçlerini almak için daha fazla üstüme gelebilirdi. Nasıl olsa benim yüzümden olduğunu düşünüyordu. Bende kararlı bir şekilde Zeus'a döndüm.

"Bence Apollon doğru söylüyor Zeus. En azından bunu deneyebiliriz."

Zeus biraz düşündükten sonra gözlerini kapattı. Sanırım Kate'i çağırıyordu. Zeus bununla uğraşırken sessizce Apollon'a bir soru yönelttim.

"Neden bana yalan söyledin.?"

Apollon cevap vermeden Ares araya girdi.

"Çünkü o tanıyabileceğin en yalancı insandır."

Apollon sinirle kardeşi Ares'e baktı.

"Yalan söylemek senin işin Ares. Karıştırdın sanırım."

Ben cevabımı alamadan Zeus sakin ama bir o kadar da sert sesiyle araya girdi.

"Ben size an önce ne dedim."

Kapı çaldı ve içeri Kate girdi. Çok mahçup görünüyordu. Yavaşça yaklaştı.

"Z-zeus ben.."

Ne söyleyeceğini bilmiyordu. Apollon lafa girdi.

"Sana güçlerini geri vereceğiz Kate."

Kate'in gözleri parladı. Sevinçle konuştu.

"Nasıl yani.?"

Bu sefer umursamaz tavrıyla Zeus konuştu.

"Evet doğru duydun. Ama bir şartımız var."

Kate heyecanla buyrun anlamında kafasını salladı Zeus'un ne diyeceğini merak ediyordu.

"Bir daha Diana ve bir başkasıyla uğraşmayacaksın. Eğer bir yanlışını görürsem seni dünyaya yollarım Kate. Çok ciddiyim.!"

Zeus ciddiyetini hiç bozmamıştı. Kate sevinçle konuştu.

"T-tabi bir daha asla kimseyle uğraşmayacağım."

Tanrıça-Gerçekler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin