Maria ve Adonis ile neler olduğunu anlamaya çalışırken aniden odamın kapısı açıldı. İçeri giren Ares'ti. Öfkeli sesiyle birden kükredi.
"ÇIKIN DIŞARI."
Maria Ares'in bağırmasıyla titredi. Adonis hemen Ares'in yanına gitti.
"Asıl sen çık dışarı.!"
Ares öfkeli gözleriyle Adonis'e dönüp onu göğüsünden ittirdi.
"Bana bak iyilik meleği. Şu an sana neler yapacağımı hayal bile edemezsin. Ama diyorsan ki hayal etmek istemiyorum. Neler olacağını şu an gösterebilirim.!"
O kadar sinirliydi ki hemen Ares'in önüne geçtim. Ellerimi göğüsüne koydum.
"Ares dur."
Öfkeli gözleriyle tiksinerek yüzüme baktı.
"Durmamı istiyorsan onları dışarı çıkart."
Maria telaşlı bir şekilde konuştu.
"Z-zeus'a haber veriyorum."
Ares çok hızlı bir şekilde Maria'nın yanına gitti. O kadar hızlı gitmiştiki giderken ufak çaplı bir rüzgar yarattı.
"Beni tehdit mi ediyorsun Maria.?"
Neler olduğunu anlayamıyordum. Yalvarır gözlerle Adonis ve Maria'ya döndüm.
"Lütfen çıkın. Size zarar gelmesini istemiyorum."
Adonis ellerinin arasında su kütlesi oluşturmaya başladı. Ares umursamaz tavrıyla konuştu.
"Biliyor musun Adonis. Sana ayıracak beş dakikam bile yok."
Ares hızı adımlarla yanıma gelip kolumu tuttu.
"Gözlerini kapat."
Dediğini yapıp hemen gözlerimi kapattım. Arkadaşlarıma zarar vereceğini biliyordum. Ares'i daha fazla kızdırmak istemedim. Emri vaki sesi tekrar kulaklarımda yankılandı.
"Gözünü aç."
Gözlerimi açtığımda Ares'in beni odasına getirdiğini anlamıştım. Buraya bir kere girmiştim. Ama çok güzel bir dekorasyonu olduğu için akılda kalıyordu. Babası gibi ellerini havaya kaldırıp kapıyı kilitledi. Sanki hiç bir şey olmamış gibi yatağına gidip uzandı. Kaşlarımı çattım.
"Ne oluyor Ares.?"
Umursamaz tavrıyla tekrar konuştu.
"Bir şey olduğu yok Diana. Sadece konuşacağız."
Sadece konuşacağız mı.? Az önce arkadaşlarıma zarar vermeye çalışan adam şu an sadece konuşacağız diyordu. Sinirli bir şekilde cevap verdim.
"Sen benimle kafa mı buluyorsun."
Gülümseyip yüzüme baktı.
"Sana sabırsız olduğumu söylemiştim."
Şaka herhalde. Öfkeli sesimle tekrar konuştum.
"Sen delisin."
Kapıya yönelip açmaya çalıştım. Ama açılmıyordu.
"Kapıyı aç Ares gitmek istiyorum."
Hızlı adımlarla yanıma gelip beni kendi ile kapının arasına sıkıştırdı.
"Hemen sinirlenme Diana. Sabredemedim işte, arkadaşlarının seni bırakmayacağını bildiğim için böyle bişey yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça-Gerçekler (TAMAMLANDI)
Fantasy"Tanrıça" üçlemesi birinci kitap. Mitolojik yaratıkların ve tanrıların olduğu bir boyut.. Bu boyut sadece Tanrıçalar da bulunan anahtar ile açılır ve ayna yoluyla seyahat edilebilmektedir. Fakat boyutta Diana'yı bekleyen şeyler oldukça karmaşıktır...