Yaz günü odama vuran loş ışıkla gözlerimi açtım. Odamdaydım. Yavaşça yataktan kalkıp etrafa baktım, nasıl olabilirdi gerçekten odamdamıydım.? Her şeyin başladığı aynaya doğru ilerledim, her şey gayet normal gözüküyordu. Boynumda duran kolyeyi elime aldım ve aynaya tekrar baktığımda biri sağımda biri solumda olan tanımadığım iki erkek belirdi. İkisininde elleri omzumdaydı aniden kocaman kanatlarım ortaya çıktı. Gözlerimi ovuşturdum, bu gerçek miydi yoksa rüya mı görüyordum.
Arkamı döndüm ve kimse yoktu. Aynaya tekrar baktığımda hala arkamda olduklarını gördüm. Zihnim bana bir oyun oynuyor gibiydi. Birbirilerine sinirli bir şekilde bakıyorlardı. Bir elleri omuzlarımdayken diğer ellerinde birbirilerine doğrulttukları kılıç vardı. Kulağım da bir ses yankılıyordu.
"Diana..."
"Diana..."
"Uyan.."
"Derse geç kalıcaksın."
Maria'nın sesiyle kendime gelip gözlerimi açtım. Hızlıca etrafıma bakıp nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Maria'ya şaşkın şaşkın bakıyordum.
"Ne oldu diana."
Maria'ya bu olanlardan sonra hiç güvenmiyordum.
"Hiç, bu olanların etkisinde kaldım sanırım."
Söylediğim şeye inanmamış gibi gözüküyordu.
"Tamam o zaman bu elbiseyi al şimdilik bununla idare edersin."
Uzattığı mavi vatkalı elbiseyi aldım. Ellerini çırpıp konuştu.
"Kahvaltı saati geldi hadi bakalım."
Komidinin üstüne baktım, kahvaltımın orada olacağını söylemişti ama hiç bir şey yoktu.
"E hani nerd-."
Cümlemi bitiremeden kahvaltı komidinin üstünde beliriverdi. Ağzım açık kalmıştı.
"N-ne nasıl."
Maria gülümsedi. Tabi ki dün olanlardan sonra buna pek şaşırmamak lazımdı.
"Hadi seni bekliyorum yarım saatimiz var tanrıçam."
Hızlı adımlarla odadan çıktı. Bende elbiseyi giyip kahvaltımı yaptım. Gördüğüm rüyayı düşünüyordum. Ne anlama geliyordu. Acaba kısa bir süre sonra evime dönebilecek miydim.? Kapının aniden açılmasıyla irkildim.
"Hadi diana çıkalım artık."
Maria heyecanla kapıda bekliyordu. Onu takip edip odadan çıktım.
Büyük şamdanlarla dekore edilmiş avlu tarzı bir yere geldik.
"Sen beni burada bekle. Thetis'e bir şey sorup geliyorum."
Maria benim yanımdan ayrıldı. Bir süre sonra boş avluya birkaç kişi geldi. Tam karşımda arkası dönük şekilde bir erkek duruyordu. Yavaşça benim bulunduğum tarafa döndüğünde vücudum titredi.
Rüyamda sağ tarafımda gördüğüm kişiydi. Elim ayağıma dolandı ve avludan ayrıldım. Hızlı adımlarla uzun koridordan geçtim. Herkes bana bakıyordu, ilerde gördüğüm bir odaya girip kapıyı kapattım ve ellerimi kapıya koyup derin bir nefes aldım. Neden bu kadar heyecanlanmıştım. O da kimdi?
Enseme değen nefesle irkildim.
"Birini mi arıyorsun?"
Hızlıca arkamı döndüğümde şok geçirdim. Rüyamda sol tarafımda duran kişiydi.
Bu kesinlikle gerçek değildi. Tam kapıyı açıp odadan çıkıcağım anda kapıyı kapatıp elini kapıya yasladı.
"Çıkabilirsin dediğimi hatırlamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça-Gerçekler (TAMAMLANDI)
Fantasía"Tanrıça" üçlemesi birinci kitap. Mitolojik yaratıkların ve tanrıların olduğu bir boyut.. Bu boyut sadece Tanrıçalar da bulunan anahtar ile açılır ve ayna yoluyla seyahat edilebilmektedir. Fakat boyutta Diana'yı bekleyen şeyler oldukça karmaşıktır...