Adonis odadan çıktığından beri kendime gelemiyordum. Bu nasıl olabilirdi, belkide ayna yanlış gösteriyordur... Bunu gidip Zeus'a anlatmalıydım. Ben düşüncelerimle boğuşurken Ares içeri daldı. Hemen zihnimi kapatıp düşüncelerimi okumasını engelledim.
"Naber güzellik.?"
Gülümsedim.
"İyiyim. Ama odama dalmanı gerektirecek bir sebep arıyorum."
Ares gülerek yanıma yaklaştı.
"Sebebi..."
Kelimesini uzatıp ekledi.
"Sebebi yok ya canım öyle istedi. Belki baskın yapıp seni duşta yakalarım diye düşündüm."
Arsız sırıtışının ardından omzuna vurdum.
"Sen biraz sapık mısın Ares.?"
Ellerini belime koyup beni kendine çekti.
"Biraz mı.?"
Ellerinden kurtulup aynanın karşısına geçtim. Saçımı düzeltirken Ares arkamdan geldi.
"Nereden çıktı bu ayna.?"
Küpelerimi düzeltirken cevap verdim.
"Yüksek kurulun doğum günü hediyesi."
Ares aynaya doğru her adım attığında kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu. Onun da başka biri olduğunu görmek istemiyordum.
"Bir büyüsü var mı.?"
Kafamı hayır anlamında salladım. Arkamdan gelip aynada kendini inceledi.
Stresle yerden gözlerimi kaldırıp Ares'e baktım.
Ares'in kafasında kocaman bir taç vardı. Üstünde savaşçı kıyafetleriyle çok güçlü görünüyordu. Gözleri kırmızıydı, bir elinde kocaman parlak bir kılıç vardı. Diğer eliyle de benim elimi tutuyordu.
Kaşlarımı çatıp bu ne anlama geliyor diye düşündüm. Ellerini belime sardı.
"Biraz daha bakarsan ayna dile gelecek."
Gülümseyip ellerini belimden çektim.
"Bu samimiyeti nereden buluyorsun Ares.?"
O da gülümsedi.
"O kadar şey yaşadık. Seni yatağa atmadığıma dua et."
Geri çekilip üstümü düzelttim.
"Ben derse gidiyorum Ares. Sende odamdan çıkarsan iyi olur."
Ciddi yüz ifadesini takınıp cevap verdi.
"Bana bir söz vermiştin Diana. Sana güçlerini öğretecektim. Şimdi tam sırası."
Yanıma yaklaşıp elini uzattı. Bu bir yarım kalan anlaşma teklifiydi. Artık kötü kabus gücümü kontrol edebiliyordum. Uzattığı elini tuttum ve ellerimiz birleştiğinde anlık bir alev belirdi.
"Bu nedir.?" Diye sordum merakla.
Gülümsedi.
"Artık anlaşmayı bozamazsın. Bu evrende ellerimiz birleşince alevin çıkması ne olursa olsun anlaşmayı bozamayacağın anlamına geliyor."
Tekrar merakla sordum.
"Bozarsam ne olur peki.?"
Eliyle bir tutam saçımı alıp döndürmeye başladı.
"Khaos söz konusunda çok kuralcıdır. Neler olacağını tahmin bile edemezsin."
Beni merakımla baş başa çıkarmıştı. Aynaya bakıp üstünü düzelttikten sonra tekrar konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça-Gerçekler (TAMAMLANDI)
Fantasía"Tanrıça" üçlemesi birinci kitap. Mitolojik yaratıkların ve tanrıların olduğu bir boyut.. Bu boyut sadece Tanrıçalar da bulunan anahtar ile açılır ve ayna yoluyla seyahat edilebilmektedir. Fakat boyutta Diana'yı bekleyen şeyler oldukça karmaşıktır...