"Okula yeni gelen öğrenciyi duydunuz mu?"
"Hayır, kimmiş?"
"Fazlasıyla zengin ve yakışıklı."
"Eee adı yok mu bunun."
"Oğlum söyleyince de mi anlamadınız."
"Kardeşim bu iki kelimeyle neyi anlayabiliriz herkes olabilir."
"Mesela sen olamazsın Changbin ordan yola çık."
"Kes Jisung da anlatmaya devam et yer cücesi."
"Hah bana diyenin boyuna bakın sanarsınız Lee Min Ho."
"En azından senden uzun ve yakışıklıyım."
"Hayır aynaya da mı bakmıyorsun anlamıyorum ki."
Kafamı koyduğum yerde duyduğum sesler yüzünden daha fazla uyuma numarası yapamayacağımı anlayınca sinirle başımı kaldırıp sabahtan beri boş konuşan ikiliye baktım.
"Siz ikiniz o ağzınızı sikmeden önce çenenizi kapatın uyumaya çalışıyorum şurda."
"Aman aman uyuyan prens mi uyanmış. Yine niye ters bu."
"Hayırdır Minho'cum uykunu alamadın mı?"
"O hep uykusuz değil mi ya."
"Gerçekten aptalsınız, gerçekten."
Oflayarak yerimden sertçe kalktım ve kantine doğru yürümeye başladım. Tabi ki peşimden geleceklerdi ve sayıları da artmıştı.
Tanrım.
"Hey Seungmin yeni gelen öğrenci ne zaman geliyormuş?"
"Birazdan gelir hocalardan duydum."
"Ne ama ben bu şekildeyken olmaz."
"Hayırdır Jisung çocuğu ayartmaya çalışıyorsun herhalde."
"Ayartmak mı bana havla dese havlarım o derece."
"Bi siktir git."
"Lan Hwang Hyunjinden bahsediyoruz. Hwang ailesinin en sorunlu ama en yakışıklı çocuğu."
"Eee yani."
"Sabır sabır."
"Bu arada Jisung haklı. Yani hem yakışıklı hem de zengin tabi bizim okula gönderildiğine göre yine bir şeyler yapmış olmalı?"
"Nasıl yani?"
"Bak şimdi canım arkadaşım Changbin. Hyunjin namı diğer adıyla Kızıl Panter. Hwang ailesinin en küçük oğlu. Yani milyarder. 4 ay önce 18 yaşına girdi ve girdiği günün sabahı kendine özel bir eğlence mekanı açtı. Bütün herkesin gitmek için sıraya girdiği ve deldirdiği bir mekan. Söylenene göre ortam o kadar kaliteliymiş ki ne bir kavga ne de insanlardan tek bir şikayet geliyormuş."
"Milleti susturuyor olmasın bu Kızıl Panter."
"Hiç sanmıyorum.Gerçi kişiliğinin pek bilindiği söylenemez"
"Seungmin haklı. Kendi ve davranışlarıyla ilgili pek bir şey bilinmiyor. Ah tabi takma adından yola çıkarak bir kaç şey bulabiliriz. Mesela Kızıl kelimesi omzuna kadar inen kırmızı saçlarından geliyor. Panter kelimesi ise bakışlarının derinliği ve en ilgi çekici olan vahşi hayvanlardan biri olmasından geliyor olabilir."
"Panterler hakkında bilgi sahibi olmana mı takılayım yoksa çocuğun saçlarının kırmızılığının beni bile görmeden azdırdığına mı takılayım."
"Nereye istersen takıl ama daha bitmedi önce beni dinle."
"Aman susma."
"Kes."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Panter
Fanfiction"O kadar güzelsin ki seni baştan aşağı kirletmek istiyorum." #HyunHo