17

953 57 5
                                    

Megsemmisülve.

Talán ezzel a szóval tudnám leírni azt, ahogy éreztem magamat az erkély egy sötét, mindenki által elrejtett részén ülve.

Remegő kezem és túlcsorduló gondolataim miatt nehezen tudtam elolvasni a cikkeket és a kommenteket, ahol én és Charles válogatott sértéseket kaptunk.

"Charles Leclerc vele csalja a barátnőjét!"
"A titokzatos lány titkai kiderülnek!"
"Daisy Monet szex-videóval mutatkozik be a világ előtt!"
"Mi van a sztárpilóta és a pornószínész között?"
"Autóbaleset után egy szex-videó - Mi a következő?"

Olvastam a változatosabbnál változatosabb és sértőnél sértőbb címeket. Hazugságok sorakoztak egymás után és nem tudtam tenni semmit.

Még hogy pornószínész. Mintha ezt akartam volna csinálni.

Voltak pillanatok az utóbbi hetekben, amikor azt éreztem, hogy talán van esélyem kijönni ebből az egész szarságból, ami körülöttem van. Felcsillant a remény és egyre több erőt éreztem magamban arra, hogy végre cselekedjek és kitörjek a drogok és a múltam csapdájából.

De azt érzem, hogy a múlt visszaránt ugyanabba a mélységbe, ahonnan jöttem és ezek után esélyem sem lesz kitörni ebből a lefelé húzó spirálból.

Csak ültem a sötétben és igyekeztem nem a mellkasomat szétszabdaló pánikra koncentrálni. Annyira rettegtem attól a pillanattól, amikor kinyílik a hotelszoba ajtaja.

Talán, ha pár héttel ezelőtt kürtöli világgá ezt a videót Sean, akkor nem is érdekel igazán. Nekem pár hete semmi vesztenivalóm nem volt. Annyira kevés embernek volt tiszta, hogy ki vagyok én, hogy lényegtelen lett volna az egész.

Aki megtudta volna, azok előtt sem szégyelltem volna. Csak Ethan véleménye volt akkor fontos számomra, de ő ismerte a hátteremet, így nem ítélt volna el.

De mostmár ez nem így van. Ez a videó egy életre megbélyegez a világ színe előtt.

Most én vagyok az a titokzatos, gonosz lány, aki tönkreteszi Charles karrierjét. Monaco-ban és a világ összes pontján utálókat gyűjtöttem és olyanokat, akik elítélnek a videó miatt. Mostmár felesleges játszanom az ártatlan lányt, hiszen pár gombnyomás után mindenki tudhatja, hogy mi van a ruhám alatt.

De, ami mindennél szörnyűbb az az, hogy Charles szemébe kell nézzek. Annak az embernek a szemébe, aki az utolsókig bízott bennem és most talán elveszített minden reményt.

Nem akarok neki mindent elmondani arról, ami történt és sosem volt még csak hasonló helyzetben sem, mint én akkoriban, így soha nem értené meg, hogy mit miért tettem. Mondjuk már én sem értem igazán.

Hosszú út vezetett el odáig, hogy folyamatosan elveszítse a belém vetett hitét és én pedig mindig tettem valamit, ami hozzásegítette ehhez a pillanathoz. Fogalmam sincs, hogy mit gondolhat.

Megláttam, hogy sokan egy élő bejelentkezést küldenek nekem, amit meg is nyitottam.

Egy rajongó indíthatta talán. Nem volt ismerős a neve és a profilján rengeteg Forma 1-es tartalom volt található, így arra jutottam, hogy egy szurkoló lehet.

Charles-t vette, aki éppen igyekezett kijutni a megszámlálhatatlan újságíró és rajongó tömegén. Már közel volt a hotelbejárathoz a helyszín, úgyhogy tudtam, hogy hamarosan megérkezik.

Hallottam a videóban, hogy ítélkező szavakat ordibálnak az irányába és sokan azt skandálják, hogy csalódtak benne. Az újságírók pedig megállás nélkül kérdezik, hogy milyen kapcsolatban áll velem.

Mi vagyunk az éjszaka - Charles Leclerc ✔️Where stories live. Discover now