هفت شب بود و مینهو و یونجون داشتن به دنبال هیونجین میرفتن تا باهم به کلاب برن.مینهو در حالی که داشت رانندگی میکرد، حواسش به گوشیش بود و داشت شماره جیسونگ رو پیدا کرد تا براش لوکیشن بفرسته.
بعد از پیدا کردن شمارهاش که با اسم کیوتی سیوش کرده بود بهش پیام داد:
[لوکیشن]
[ساعت ۸ میبینمت]نیشخندی زد و پیامی هم برای هیونجین فرستاد.
[یه ربع دیگه میرسیم، حاضر باش]صفحه گوشی رو خاموش کرد و رو به یونجون کرد " هی یونجون، بنظرت تیپم خوبه؟ قیافم چی؟"
یونجون نفسش رو با صدا بیرون فرستاد " از اون موقع که همو دیدیم تا الان داری این سوالو میپرسی، گفتم که عالی شدی"
مینهو شونهای بالا انداخت" چیه خب همش احساس میکنم اونقدر که باید جذاب نشدم "
نیم نگاهی به مینهو انداخت و لب زد " بخدا من اینجا از جذابیتت دارم کور میشم، اون با نگاه اول عاشقت میشه مطمئن باش"
مینهو هوفی کرد " یااا، اذیت نکن دیگه"
یونجین خندهای کرد" باشه باشهه"
با صدای پیامک گوشی، نگاهی به گوشیش انداخت که هیونجین بهش پیام داده بود.
[متاسفم ولی فکر نکنم بیام]
زیر لب غرید " لعنت بهت هوانگ هیونجین "
یونجون متعجب رو به مینهو کرد " چیشده؟"
لب زد " چمیدونم میگه نمیام" و سریع شماره هیونجین رو گرفت.
" بله"
" اگه همین الان نیای خودم پا میشم بزور میارمت فهمیدی؟"
هیونجین هوفی کرد " باور کن اصلا حسش نیست مینهو، بیخیال"
" چی حسش نیست؟ پاشو بیا ببینم تازه حال و هواتم عوض میشه"
هیونجین کلافی نفسش رو بیرون داد و بعد از چند ثانیه مکث لب زد " باشه، وایستا الان میام " و گوشی رو قطع کرد .
برای عوض کردن لباسش از جا بلند شد، حوصله جمع رو نداشت ولی نیاز داشت یه امشب رو به دنس فکر نکنه و یکمی ریلکس کنه...
.
.
.به محض وارد شدنشون به کلوپ نسبتا کلاسیک و بزرگ، چشمشون به جیسونگ و فلیکس افتاد که مثل دوتا بچه شیطون باهم حرف میزدن و میخندیدن.
به آرومی به سمتشون قدم برداشتن" هی سلام"
فلیکس و جیسونگ اول به مینهو و بعد به بقیه نگاه کردن و سریع از جا بلند شدن "اوه، سلام"
یونجون لب زد " زیاد که منتظر نموندین؟"
" نه راستش ماهم تازه رسیدیم"
BẠN ĐANG ĐỌC
Dance With Me •hyunlix •
Fanfictionاسم : با من برقص کاپل ها : هیونلیکس ، مینسونگ ژانر: اسمات ، رمنس ، انگست، مدرسهای، امپرگ آپ: پایان یافته❗ خلاصه: هیونجین تو ۱۵ سالگی متوجه علاقه شدیدش به رقص باله میشه و تصمیم میگیره به دنبال رویاش بره و برای پیشرفت، تو مسابقه شرکت کنه... اما چی...