2.🌙

7.5K 286 34
                                    

AYKIZ YILDIRIM:

Telefona bakmaktan artık gözlerim yorulmuştu. Telefonumu kapatıp cebime soktum ve Giray'ı dürttüm.

" pışt " dedim bana döndü

" ne var! " dedi şuan bana da tripliydi anlaşılan.

" kek yapalım mı? " dedim fudaklarında dilini gezdirdi ve hevesle bana döndü.

" neyli? " dedi benim nasıl çikolatalı süte zaafım varsa. Giray'ında çikolatalı keke tafı vardı.

" çikolatalı " dedim ve ayağa kalktık Giray hemen kalkıp mutfağa fırladı. Bu haline gülmeden edemedim.

" güzel kızım nereye gitti bu babası kılıklı " dedi dedem. Gülmemek için dudağımı dişledim ve dedeme sarıldım.

" kek yapmaya gitti. Keke yapacağızda " dedim ve Giray'ın peşinden gittim.

" Giray şu keki fırına ver " dedim elime bulaşan unları temizlerken.

" tamam " dedi ve keki fırına koydu. Ardında yüzüme baktı ve gülmeye başladı.

" ne gülüyorsun kıkır-kıkır " dedim kaşlarımı çatarak. Eliyle yüzümü işaret etti.

" artık tam bir aya benziyorsun " dedi ve gülmeye devam etti. Hemen musluğu açıp yüzüm su çarptım.

" kalmış mı yüzüm de!? " dedim başını olumsuz anlamda salladı.

" Abla kek pişince fırından çıkarır mısın? " dedim.

" Tamam kızım çıkarırım " dedi başımla onaylayıp içeri gittim. Cebime koyduğum telefon titreyince elime aldım ve arayana baktım. Abim arıyordu hemen açtım.

" ay parçam napıyorsun " dedi

" napıyorum. Yani şuan boş, boş oturuyorum ama demin kek yaptım "

" iyi bakalım. Ben şimdi yoldayım oraya geliyorum da istediğin bir şey var mı diye aradım. " dedi gözlerim ışıldadı.

" abi insan kız kardeşini tanımaz mı ya peh. Tabiki de çikolata alacaksın. " dedim bilmiş bir tavırla. Telefonda gelen kahkaha sesiyle gülümsedim.

" tamam güzelim ben alıp geliyorum " dedi

" tamam abi. " deim ve telefonu kapattım. Kendimi koltuğa attım ve gelen bildirimlere baktım. Volkan'dan gelen mesajlara tıkladım.

- Aykız napıyon?

+ iyi sen napıyorsun Volki?

- iş güç napalım.

+ gündürme beni volkan. Sen değil iş yapmak çöpü çöpe atmaya bile üşenirsin.

- Var öyle huylarım knk napalım huyum da var.

+ huyun kurusun emi Volkan.

- Neyse dedikodu var ben bizim yere gediyorum sen de gel.

+ tamam izin alıp geliyorum.

- umarım kısa bir şeyler giymemişsindir.

+ Yok be üstümde crop var o kadar.

- gelme sen vazgeçtim.

+ Volkan geliyorum.

Dedim ve telefonu kapattım Dedeme döndüm.

" dede ben Volkan ile buluşabilir miyim?  " dedim yavru köpek bakışarı atarken.

" Git güzel kızım da birazdan gelecek zaten babangil. " dedi

" sadece 1 saat gidip gelicem " dedim.

AYKIZ ( GERÇEK AİLEM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin