24.🌙

1.8K 109 34
                                    

Eve geleli bir gün olmuştu fakat evdeki gerginlik hala devam ediyordu. Atakan kimse ile konuşmuyordu, Poyraz'da odasından pek çıkmıyordu zaten.

Bense genellikle günümü diğerleri ile geçiriyordum. Aslında daha demin uykumdan uyandırılmıştım. Korku filmi izlemek için. Evde sadece Faruk, Furkan, Ercan ve ben vardık. Akın zorla da olsa Atakan ile vakit geçirmek istediği için onunla gitmişti.

Koltuğa oturacağım sırada adımın mutfaktan seslenilmesi ile mutfağa gittim.

Ercan elinde ki muzu yerken oldukça umursamaz gözüküyordu, diğerlerinin aksine.

Burnuma gelen yanık kokusu ile öksürdüm.

"Bu koku ne!?" Sesimi duyan ikizler hemen ocağın önün geçip bariyer ördüler.

"Komşudan geliyordur." dedi Faruk. Ben mutfağı incelerken Ercan kahkaha attı.

"Ne komşusu be abi! Biz müstakil bir evde yaşıyoruz." dedi ve muzun kabuğunu çöp kutusuna atıp yanıma geldi.

"Bunlar mısır yapmaya çalışıyorlardı. Sonra kavga etmeye başlayıp mısırı unuttular ve mısırları yaktılar." dedi. Gözlerim irileşirken ikisi de Ercan'ın üstüne atlamıştı.

Ben daha ne olduğunu anlayamadan Ercan yere yığılmıştı. Hemen onları Ercan'dan uzaklaştırmaya çalıştım.

" Hayatım da senin kadar ispikçi bir maymun görmedim! Koynumızda yılan beslemişiz resmen! Biz de senin yaptığın her haltı anlatalım mı!?" dedi Faruk saçlarını çekiştirirken. Bu görüntü hoşuma gittiği için onları ayırmayı bırakıp mutfak tezgahına yaslandım.

En sonunda Faruk ayağa kalkıp dağılmış saçlarını düzeltti. Ardından Furkan'ın kolunu kavrayıp onu da kaldırdı.

Hemen Ercan'ın kolunu tutup onu kaldırdım ve koluna girip ayakta durması için destek çıktım.

"Yardım ister misiniz?"

"Sen şunu götür, gerisini biz hallederiz." Faruk yeniden mısırları çıkarırken.

"Tamam, eğer yardım isterseniz çağırın." dedim ve Ercan ile salon gidip kanepeye oturduk.

Bir süre sonra ikizler ellerinde iki kova mısır ile geldiler. Furkan yanımda oturan Ercan'ı ayağıyla itip yanıma oturdu, diğer yanıma ise Faruk oturdu ve kucağıma mısır kovasına bıraktı.

" Neden korku filmi izliyoruz ki!?" dedim mısırdan ağzıma atarken.

"Korku, adrenalin iyidir." dedi Faruk bacaklarını sehpaya uzatırken.

"Aksine, ömrü kısaltır." dedim.

"Animasyon izleyelim mi?" dedim sesimi biraz incelterek. Faruk bana göz devirip ağzına mısır attı.

"Ama sen mızıkçılık yapıyorsun." dedi ve kolunu omzuma atıp kafamı göğsüne yasladı.

"Söz yarın da animasyon izleyeceğiz." dedi filmi başlatırken.

"Tamam o zaman sesini kıs!"

"Aykız korkarsan seni koruyacak iki tane abin var. Merak etme o yüzden." dedi Furkan.

"Ben neden yokum!" diye araya girdi Ercan. Furkan gülerek bir avuç mısırı ona firlattı.

"Bizi satmadan önce düşünseydin onu!" dedi. Faruk dayanamamış olacak ki bağırdı.

"Film izlerken de kavga etmeyin bir zahmet." dedi ve sesi biraz daha açıp filmi başlattı. Ben kollarımı onun geniş gövdesine sararken oda çenesi başımın üstüne yaslamıştı.

AYKIZ ( GERÇEK AİLEM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin