4.🌙

6.3K 248 14
                                    

DEMİRKAN'LAR MALİKANESİ:

Herkes odasına çekilmişti ama Barış Bey hala uyanıktı. Odasında volta atıyordu. Kim di bu Bartu Yıldırım kızına babalık mı yapmıştı? O kızının yasını tutarken başka bir adam kızına babalık mı yapmıştı. Oğulları sonun da rahat bir şekilde uyuyordu. Barış Bey'in gözü saate kaydı gece saat 12:00' dı ve yağmur yağıyordu bir anda şimşek çakınca burukça gülümsedi.

Flasback:

Küçük kız elleriyle kulaklarını kapatmış yağmurun bitmesini bekliyordu. Ama yağmur daha da şiddetlenmeye başlamıştı. Bir anda şiddetle çarpan şimşek ile küçük kız irkildi ve ağlamaya başladı. Uyuyan ikizine baktı onu uyandırmak istemediği için eline uzun kulağı aldı ve ikizinin yanağını öpüp odadan çıktı. Karanlık koridora göz attı ama hiç bir odanın ışığı yanmıyordu. Bu onu daha da korkutmuştu. Elinde tutmuş olduğu peluş oyuncağı daha sıkı tuttu ve alt kata indi. Yine karanlık koridora göz attı. Bir odanın ışığı yanıyordu küçük kız hemen o odaya doğru adımladı. Burası babasının odasıydı. Kapıyı yavaşça açtı ve aralık yerden kafasını uzatıp etrafa göz attı. Babası pencerini yanındaki koltuğa oturmuş yağan yağmuru izliyordu. Küçük kız yavaşça kapıyı kapattı ve babasının yanına gitti. Babası gelen kişiye bakmak için kafasını sola çevirdi. Elinde oyuncak tavşanıyla saçları dağalmış ve dudak büzerek ona bakan kızını görünce şaşırdı Barış Bey.

" güzelim, sen uyumadın ? " diye sordu. Küçük kız hızlıca kafasını salladı ve kollarını iki yana açtı.
Barış Bey hemen küçük kızını kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Aykız'ın yanına yattı ve küçük bedenine kollarını sardı. Küçük kız hemen babasının göğsüne sindi ve gözlerini kapattı. Barış Bey kızının saçalarını kokladı ve başını boyun girintisine koydu. Kokusu huzur veriyordu Aykız'ın.

AYKIZ ( GERÇEK AİLEM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin