Luku 1. Uusi Jäsen

527 29 4
                                    

Joelin pov:

Bändiimme Blind Channeliin liittyy uusi jäsen dj Alex Mattson. Hän on taitava konemusiikissa ja olemme tehneet ennenkin yhteistyötä mm. Timebomb biisin yhteydessä, teimme sen yhdessä. Viime viikolla päätimme kysyä Aleksia bändiin mukaan ja hän sanoi heti kyllä. Tänään on ensimmäiset treenit yhdessä. Olemme Tommin, Nikon, Ollin ja Joonaksen kanssa jo treenikämpällä. Pian oveen koputetaan. Se on Aleksi. Avaan oven ja Aleksi astuu sisään. "Moi!" hän huikkaa. "Moi! Kiva kun pääsit tänne!" sanon. "Joo. Teidän treenikämppä näyttää kivalta." Aleksi kehuu. "Kiitti. Ei tää mikään maailman tilavin ja siistein oo, mutta kyllä tää on ihan kelpo paikka." kerron. Aleksi riisuu takkinsa ja kenkänsä ja tulee istumaan meidän kanssa sohvalle. Huomaan, kun Olli jää tuijottamaan Aleksia. Vilkaisen Matelaa ja hän kääntää heti päänsä pois ja punastuu. Hymähdän hiljaa ja Olli katsoo minuun päin. Katson takaisin ja vinkkaan silmää. Olli tuijottaa lattiaa. Muut keskustelevat musasta ja jostain syystä autoista, mutta Olli ei puhu mitään. Aleksi huomaa sen ja nousee sohvalta. Hän kävelee Ollin luokse ja istahtaa lattialle.

Aleksin pov:

"Onko kaikki hyvin?" kysyn Ollilta. Hän tuijottaa vaan maahan. "Ai mitä?" Olli kysyy hieman hätääntyneenä. "Niin että onks kaikki hyvin, et oo osallistunu keskusteluihin ja näytät vähä apealta." sanon. "Aa joo oon, mietin vaa vähä.. Juttuja." tuo saa sanottua. "Okei, no hyvä et kaikki on hyvin." sanon ja menen takaisin sohvalle. Nyt Olli oli nostanut katseensa pois lattiasta ja siirtänyt sen minuun. Katson takaisin Ollia ja hän punastuu. Tunnen itsekin pientä lämpöä poskillani.

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoWhere stories live. Discover now