Joonaksen pov:
Haimme Uuden Musiikin Kilpailuun. Tottakai sen takia että saisimme enemmän suosiota. Rakastamme kaikkia fanejamme, jos niitä on. Tarvitsemme enemmän sellaista rockstara elämää. Uskoisin että moni nuori ja vähän vanhempikin voisi pitää Dark Sidestä.
Timeskip: 2kk
Pian olisi Dark Siden musavideon kuvaukset. Minua jännittää. "Kaikki ok? Jännittääkö?" Joel kysyy. "No vähä jännittää kyllä" vastaan. "Hyvin se menee" Joel sanoo. Hymyilen.
Nyt aloitamme kuvaukset. "Onnee" Joel kuiskaa ja pussaa minua poskelle. Punastun. Kuvaaja huomaa sen ja hymyilee. "Aloitetaan!" kuvaaja sanoo. Joel nyökkää.
Saimme kuvattua. Katsoimme videon vielä. "Vitun kova" Joel sanoo nauraen. "Jep" Niko vastaa. "Kohta UMK" ilmoitan. "Jep, vähä jänskättää" Aleksi sanoo. Olli halaa tuota. Söpöä.
Timeskip: UMK
Joelin pov:
Nyt on UMK:n aika. Meidän vuoromme esiintyä. "Vedetään tää show täysillä. Onnee esiintymiseen!" sanon. "Joo!" Olli vastaa. Joonas halaa minua. Nyt meidän pitää mennä lavalle. Joonas päästi irti.
Vedimme show'n täysillä. Se meni mielestäni hyvin. Halasimme kaikki vielä ja juttelimme. Ilta kului mukavasti.
Pian saisimme tietää UMK:n voittajan. Jännittää. Tottakai toivomme voittoa, mutta vaikka me emme voittaisi, tää oli kiva kokemus. Saimmehan me jo 100 uutta seuraajaa Instagramissa. Kova. "Voittaja on... Blind Channel!!" kuulemme jonkun sanovan. Olimme aivan haipeissa. "Hyvä jätkät!!" kehun. Tää ilta on uskomaton. Iltalehdet sunmuut halusivat haastatella meitä. Tästäkö se suosio alkaisi? Matka kohti Euroviisuja. "Mikä fiilis?" juontaja kysyy. "Helvetin hyvä." vastaan.
Timeskip: 3h
Jäimme yöksi hotelliin. Olli ja Aleksi menivät samaan huoneeseen. Tottakai. Niko halusi Tommin kanssa samaan hotellihuoneeseen. Minua ei yhtään haittaa mennä samaan huoneeseen Joonaksen kanssa. Menimme kaikki suoraan nukkumaan. Pitkä päivä ollut.
YOU ARE READING
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...