Joonaksen pov:
Heräsin Joelin sylistä. Liikahdin hieman, jonka takia Joel taisi herätä. "Huomenta" sanon. "No huomenta" Joel naurahtaa ja katsoo minua sylissään. "Aa sori" nauran ja nousen Joelin sylistä pois. Joelkin vain nauraa. "Mites yö meni?" päätän kysyä samalla kun keitän kahvia. "Hyvinhän se meni" Joel sanoo. "Heräsiks kertaakaa?" kysyn vielä. "En heränny. En aluks saanu unta mut sit jotenki nukahdin" Joel kertoo. "Okei" vastaan.
"Tuuks kahville?" kysyn. "Vittu jes. Tulen." Joel iloitsee. "Mua väsyttää ihan saatanasti, ehkä kahvi virkistää." Joel sanoo. "Mua ei ees väsytä, mut kahvi on vaa ihan perkeleen hyvää ja mistä sen tietää jos sattuis nukahtaa kesken päivän" selitän. Joel nauraa. "No eihän sitä tietenkään tiedä" Joel sanoo naurun seasta. Itsekin naurahdan pariin otteeseen.
Nikon pov:
Kävelin treenikämpälle. Olenhan fitness mies. "Moro" sanon kun avaan oven. En saa vastausta. "Moi?" sanon vähän kysyvästi. Ketään ei näy. Kävelen pitkin treenikämppää. "Täälläkö sitä ollaan piilossa. Etteks te kuullu ku tulin?" kysyn kahdelta mieheltä jotka nauroivat niin paljon että melkein tukehtuivat kahviin. "Ei kuultu" Joel sanoo ja yskii. "Varovasti" huomautan. "Ei vittu Moilanen.." Joonas nauraa. "Mikäs herroja noin naurattaa?" kysyn ja alan itsekin nauraa. "Emminä tiedä" Joel sanoo. "Kopkop" Tommi huutaa ovelta. "Kuka siellä?" kysyn. "Lalli, Matela ja Kaunisvesi." Tommi vastaa. "Sisään" Joel sanoo.
Kaikki olivat treenikämpällä. "Pitäskö tänään jo vähän lauleskella?" Joel kysyy. "Joo" vastaan.
Menimme Joelin kanssa äänityskoppiin. Lauloimme meidän biisimme Dark Siden muutamaan otteeseen kunnes se oli hyvä. "Valmis" Joel huutaa muille. "Saanks kuulla?" Aleksi kysyy. "Toki" vastaan.
Aleksi kuunteli biisin. "Vitun hyvä. Pitääks nyt viel viimeistellä?" hän kysyy. "Joo kaikki efektit yms" vastaan. Aleksi otti koneensa ja meni viimeistelemään biisiä.
Timeskip: 3pv
Biisi oli vihdoin valmis. Olimme kaikki studiolla yhdessä. "Pitäiskö hakea UMK:hon?" Joonas kysyy. "UMK:hon? Okei" sanon. "Ei kovin moni meitä tiedä, jos me päästäis Euroviisuihin nii meistähän tulis kuuluisia" Joel sanoo. Nauran vain. Ei se ihan noin tapahdu, mutta aina voi toivoa.
ESTÁS LEYENDO
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfic5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...