Luku 33. Mitä sä teet?!

121 16 10
                                    

Joonaksen pov:

Heräsin jälleen kerran Joelin sylistä. Stranger Things pyöri vielä telkkarissa, joten päätin sammuttaa sen. Kuinkakohan monta jaksoa skipattiin... No kuitenkin, päätin mennä vaihtamaan vaatteet.

Timeskip: 5h

Voiko päivä enää tylsempi olla? Olemme vain maanneet, syöneet ja katsoneet puhelinta. Ei ole mitään tekemistä.

"Lähetäänkö baariin" Joel keskeyttää hiljaisuuden kysymällä. "Jos haluut" vastaan. "Jos se on sulle ok nii mennään vaa" Joel sanoo. "No mennää sit" naurahdan. Laitoimme kengät jalkaan. Avasin ulko-oven ja kävelimme auton luo. Istuimme autonpenkeille ja lähdimme ajamaan baaria kohti.

Perillä ollaan. Lähdimme kävelemään kohti baaria. Avasimme baarin oven ja suuntasimme tiskille. Tilasimme aluksi parit drinkit. Istuin ihan kiinni Joeliin. Joimme muutamat juomat ja pian ainakin toinen meistä oli jo kännissä. "MiDeS sEgSiGgÄäLlÄ pÖrRöPäÄlLä MeNeE?" Joel sopertaa. "Hyvinhän tässä" naurahdan. "PaNnAaGs" Joel kysyy umpikännissä. "Voi rakas ku me ei täällä voida, kotona sit" sanon lempeästi. Muut varmaan katsovat meitä ihan ihmeissään, mutta minusta on hauskaa keskustella känni-Joelin kanssa. "Rakas, mä käyn vessassa nii oota täs" sanon. "ÄlÄ mEe" Joel parkuu. "Mä tuun ihan just!" Huikkaan ja menen miestenvessaan.

Timeskip: 2min

Sain tarpeeni tehtyä, avaan vessanoven, ja näen jotain, mitä en ikinä haluaisi nähdä. "Joel..." Mutisen itsekseen täynnä surua ja vihaa. "Joel mitä sä teet?!" Kysyn häneltä. En saa vastausta. Joel siis suuteli jotain muijaa. Ymmärrän, että hän on kännissä, mutta eikö hän muista minua? Onko hän nyt niin pahassa kännissä? "Joel!!" Yritän saada tuon huomion. Joel lopettaa suutelun. "Kuka toi on?" Nainen kysyy Joelilta. Hän ei ollut edes pahassa humalassa. "En Mä TiIä" Joel vastaa. "Joel... Se oon mä!! Joonas, sun poikaystävä! Jonttu, Porko.." selitän. "En Mä TunNe KeTäÄn TonTtUa" Joel sanoo. Kyyneleet virtaavat pitkin poskiani. Juoksen baarin ovelle ja lähden sieltä pois. En voi olla tuossa paikassa enää sekuntiakaan.

Kävelen pitkin katuja. Sataa vettä ja on kylmä, ja minulla on t-paita, farkut ja kengät. Olen kylmissäni, mutta se on viimeinen murheeni. Joel suuteli jotain toista. Naista. Hän on homo, tietääkseni... Onhan hän kännissä, mutta ei hän ennen, edes sinkkuna ole pussaillut tuntemattomia, vaikka olisi niin kännissä ettei samanlaista ole nähty.

Löysin metsän. Kävelin vain suoraan sinne. Haluan omaa rauhaa. Minulla ei tosin ole edes puhelinta mukana enkä tiedä missä olen. Ihan vitun sama.

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoDove le storie prendono vita. Scoprilo ora