Aleksin pov:
Nukahdimme Ollin kanssa sylikkäin. Heräsimme aamulla klo. 9.04. Väsytti aivan helvetisti. "Huomenta" kuiskaan. Olli ei vastaa. Hän aukaisi silmät, mutta laittoi ne pian takaisin kiinni.
Kello oli 10.15. Olimme nukahtaneet uudestaan. "Noniin Olli, herätys" nauran. Olli avaa silmänsä. "No huomenta" hän vastaa unisena. Nousen sängyltä ja menen tekemään aamupalaa.
Tein minulle ja Ollille kurkkuvoileivät. Pian Olli käveleekin makuuhuoneesta luokseni. Hän nappaa yhden kurkkuvoileivän ja syö sen ihan vitun nopeasti. "Oho" sanon. Olli nauraa.
Ollin pov:
Puen vaatteet ja menen eteiseen. "Olli! Mihin sä oot menossa?" Aleksi kysyy. "Töihin" vastaan huvittuneena. "Oota mua!!" Aleksi huutaa. "Okei" naurahdan.
Aleksi tulee luokseni eteiseen ja lähdemme kohti treenikämppää. Avaamme oven ja siellä onkin jo Joel, Niko ja Tommi. "Missä Porko?" Joel kysyy. "Enpä tiedä" Aleksi sanoo. "Mä soitan sille" Joel sanoo huolestuneena. Vilkaisemme Aleksin kanssa toisiamme. "Ei se vittu vastaa" Joel huolestuu. "Kyllä se kunnossa on. Ei hätää, odotellaan vaan" yritän rauhoitella, mutta tuloksetta. "Mitä jos se on vetäny kännit ja lähteny johonki kävelee ja nyt se on jonku Birgitan luona" Joel sanoo. "Ei Porko vetäis kännejä arkena, tai no vetäis mut ei se minkää Birgitan luo lähtis. Kyllä se on kunnossa" vakuutan. "No mitä... Mitä jos..." Joel aloittaa. "Jos mitä?" kysyn. "Se on kuollut, mitä jos Porko kuoli" Joel hätääntyy. "Noniin, rauhotutaanpa. Ei Joonas oo kuollu. Ootellaan nyt ihan rauhassa." sanon.
Timeskip: 2h
Joelin pov:
Joonas ei oo vieläkään tullu. Mua pelottaa ihan saatanasti. Mitä jos sille on käyny jotain? Ei Porko saa kuolla. Se on ihan helvetin tärkee mulle. OVIKELLO SOI. NYT HELVETTI ÄKKIÄ SINNE!!! Juoksen ovelle. Avaan oven ja sen takaa paljastuu tuo kiharatukkainen blondi. En sano mitään. Otan vain Joonaksesta kiinni ja halaan häntä. Joonas on varmasti hämillään. Erkanen halista. "Sori.." pahoittelen. Joonas katsoo vain minua hiljaa. "Aa, öö.. Ei haittaa" Joonas sanoo. Olen hieman nolona. "Ööh mikä kesti?" kysyn. "Aa no mä nukuin pommiin. Olit muute yrittäny soittaa 25 kertaa nii sori jos olitte huolissaan" Joonas pahoittelee. "Hehheh no eipä haittaa.." vastaan ja kävelen olohuoneeseen. Laitan kädet silmilleni. Miksi nolasin itseni?
STAI LEGGENDO
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...