///Kiitos kaikille ketkä lukee tätä kirjaa <3 Tällä on jo 1,25k lukijaa, joten kiitos ihan älyttömästi!!///
Joonaksen pov:
Jäimme jätkien kanssa studiolle yöksi. Joimme vähän bisseä ja juttelimme. Minulla tuli halipula joten hivuttauduin Joelin syliin. "Onko joku vähä huomionkipee?" Tommi kysyy katsellessaan minun ja Joelin touhuja. "Ehkä" vastaan. Joel naurahtaa ja hymyilee söpösti.
Ilta hämärtyi. Oli melkein yö. Tuttuun tapaan Olli ja Aleksi nukkuivat samassa huoneessa, Tommi ja Niko samassa ja minä ja Joel samassa. Muut menivät jo nukkumaan. Jäin Joelin kanssa kahdenkesken. "Vittu mä rakastan sua." kuiskaan ja suutelen Joelin huulia. "Mäki sua" Joel vastaa suudelman loputtua.
Menimme sänkyyn. Joel meni selälleen makaamaan ja minä hyppäsin hänen päälleen. "Ai saatana.." Joel voihki. "Sori.." sanon ja halaan miestä. "Ei mitää" Joel hymähtää ja pussaa otsaani.
Söpöilimme hetken. "Pitäskö alkaa nukkumaan?" Joel kysyy. "Ei mua väsytä" vastaan. "No mitä sä sit haluut vielä tehä?" Joel kysyy. Virnistän vain hänelle. Menen Joelin syliin hajareisin ja alan suutelemaan Joelia. Hän vastaa suudelmaan. Otamme paitamme pois ja pussailemme. Avaan housujeni vetoketjun ja Joel katsoo minua hämillään. "Haluuks sä varmasti?" tuo kysyy. "Joo" vastaan. Joel katsoo minua silmiin. Hymyilen hänelle. Menen tuota lähemmäs ja avaan hänenkin housujen vetoketjun. Katson vielä hetken Joelin merensinisiä silmiä. Ne ovat upeat.
Suutelen Joelia. Ehkä vähän liian kiihkeästi, sillä tuo joutuu ottaa tukea seinästä. Anteeksi Joel... Irrottaudun suudelmasta ja istun Joelin sylissä. "Sä oot ihan helvetin söpö" sanon rikkoen hiljaisuuden. "Säki oot" Joel sanoo ja hymyilee ihanasti. Suutelen häntä. Kaadan Joelin varovasti sängylle. Nousen hänen päälleen ja noh... Luulen että tiedätte mitä nyt tapahtuu.
Timeskip: aamu
Joelin pov:
Viime yö oli jotain ihanaa. Nukahdimme melkein heti touhujemme jälkeen. Joonas nukkui ihan kiinni minussa. Ei haittaa. Joonas alkoi heräillä. "Ooks okei?" päätän vielä varmistaa, sillä emme eilen ehtineet hirveästi keskustella. "Joo oon. Yöllä oli kivaa" tuo hymyilee. Nyökkään ja halaan Joonasta. Miten hän on niin ihana?! Olen onnekas, että sain Joonaksen.
KAMU SEDANG MEMBACA
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fiksi Penggemar5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...