Joelin pov:
Nousen sängyltä. Menen hakemaan särkylääkettä. Päähäni sattuu aivan hirveästi. Kävelen vessaan päin. Pian saavun määränpäähäni. Nappaan särkylääkepurkin, otan yhden lääkkeen ja haen lasin. Täytän sen vedellä ja vedän lääkkeen alas. Toivon, että tämä nyt auttaisi. Olen kävelemässä takaisin makuuhuoneeseen, mutta pian huomaan, ettei Joonas ole siellä. "Joonas?" huhuilen. En saa vastausta. "Joonas? Porko?" yritän huudella. En saa vastausta. Mihin Joonas on ehtinyt jo mennä? Käyn koko kämpän läpi, enkä löydä miestä mistään. "JOONAS?" huudan vielä kerran hieman huolestuneena. "Mitä Hokka?" saan vastaukseksi. "Missä oot?" kysyn helpottuneena. "Kusella" kuulen. Voi vittu...
Joonas tuli pois vessasta. "Moro" Joonas sanoo hiljaa hymyillen. "No terve..." vastaan kiusaantuneena. "Huolestuiks?" Joonas kysyy hymähtäen. "No joo, en mä nyt muistanu et täällä on toinenki vessa" soperran. "Hassu." tuo sanoo ja yhdistää huulemme.
"Paska olo" Joonas valittaa. "Mihin sattuu?" kysyn. "Sydämeen, ja päähän" Joonas sanoo. "Miks sydämeen?" kysyn ihmeissäni. "En oo saanu tänään tarpeeksi rakkautta yhdeltä mulle tosi tärkeältä henkilöltä..." Joonas sanoo ja tekee koiranpentuilmeen. "Millasta rakkautta haluut?" kysyn. "Kaikki käy" tuo virnistää. Otan miehen vyötäröstä kiinni ja vedän meidät intohimoiseen suudelmaan. Suutelemme pitkään. Otan Joonaksen syliin, ja kannan hänet sängylle. Otan paitamme pois, ja alan pussailla tuon paljasta ylävartaloa. "Käyks tää?" kysyn. "Jooh" Joonas vastaa. Otan meidän housummekin pois ja jatkan hänen pusuttelua, ja pian saavun kriittiselle alueelle. Kuulen Joonaksen pienen huokauksen. Jatkoin samaan tahtiin.
Timeskip: 1h
Saimme hommamme valmiiksi. Joonas makasi rintani päällä. "Toi, oli täydellistä" Joonas sanoo hengittäen raskaasti. "Jep. Oot rakas" sanon ja pussaan tuota huulille. Semmonen darrapäivä meillä.
Nukuimme hetken päällekkäin. Meidän viimeiset voimamme olivat menneen äskeiseen, eikä kyllä haittaa yhtään.
YOU ARE READING
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...