Luku 8. Onko Meidän Välillä Jotain?

224 15 0
                                    

Ollin pov:

Olin nukahtanut. Heräsin, vihdoin. Nukahdin joskus viideltä illalta. Kello oli nyt kuusi aamulla. Todella aikaisin, mutta ei voi mitään. Aleksi oli nukahtanut myös.. Päälleni. No, ei se mitään. Nousen varovasti ylös ja menen vessaan. Aleksi taitaa myös herätä.

Aleksin pov:

Heräsin. Menin tekemään minulle ja Ollille leivät. Sain ne valmiiksi. Olli tuli vessasta pois. Hän istui pöytään minua vastapäätä. Hän ottaa toisen leivän ja minä toisen. Syömme leivät aivan hiljaa. "Mulla ei muuten enää oo mitenkään huono olo, eikä otsakaan oo mitenkään kuuma" Olli sanoo yhtäkkiä. "Aa, no hyvä! Pystyks mennä tänää treeneihin vai jätetäänkö välistä?" kysyn. "Voin mä mennä." Olli sanoo. Nyökkään.

Vaihdoin mustat reikä farkut ja AC/DC paidan päälleni. Olli laittoi samat vaatteet mitkä hänellä oli tänne tullessa. Eli musta kauluspaita ja mustat farkut. Kello alkoi olla jo 8. Päätimme lähteä töihin. Lupasin kyytsätä Ollin ja kävelimme autoon. Ajoimme treenikämpälle ja menimme sisälle. "Huomenta saatana!" Porko huudahtaa. "Huomenta huomenta" vastaan. "Moi" Olli sanoo. Repeämme Porkon kanssa sille. En tiedä miksi. Ehkä koska olimme vasta heränneet? Tai no vasta ja vasta, pari tuntia sitten. Olimme kolmistaan treenikämpällä. Missäköhän muut ovat? "Missä muut on?" kysyn Joonakselta. "En tiiä, ehkä siel on ruuhkaa tai jotain." Joonas miettii. "Jep.." vastaan. Samassa ovi aukeaa. Niko ja Joel astuvat sisään. "Tulittehan te!" Olli sanoo. "Joojoo nukuin pommiin ja oli ruuhkaa" Joel kertoo. "Tietty." Joonas sanoo.

Tommikin saapui vihdoin. Taitaa olla jotenkin kaikilla kiirettä niin on paljon ruuhkaa. Päätimme nyt suunnitella meidän uutta biisiämme. "Oon miettiny vähä semmosta biisiä, et moni vois samaistuu siihen. Semmonen biletysbiisi. Mut samalla siinä ois joku sanoma. Oisko kellään mitää hyviä ideoita?" Niko kysyy. "Siinä pitäs olla kans hyvä melodia. Kokeillaanks vähä jotai ja katotaan jos tulee jotain?" Joel kysyy. "Joo" Niko vastaa.

Timeskip: 4h

Joonaksen pov:

Testailimme kaikkea uuteen biisiin liittyen ja yritimme parhaamme mukaan alkaa jo työstämään sitä. Siitä ei tullut oikein mitään, mutta basso meillä on jo äänitetty. "Oisko tää nyt tältä päivältä tarpeeksi? En vaa jaksa enempää" kysyn. Kaikki nyökkäävät. Lähdemme omaa tahtia treenikämpältä koteihimme.

Aleksin pov:

"Tarviks kyytiä?" kysyn Ollilta. "Emmä, voin mä kävelläkki. Mut kiitos ku sain olla sun luona. Oli kans ihan kivaa" Olli sanoo hymyillen. "Joo ei mitää, oli kyl ihan kivaa ku oli joku seurana." sanon. Olli hymyilee ja vilkuttaa minulle. Vilkutan takaisin ja menen autooni. Ajan kotipihaani ja menen sisälle. Jotenkin tosi.. Tyhjää. Ei ole ketään kotona. Minun koirani Rilla on vanhempieni luona. Minulla ei ole ikinä ollut tyttöystävää. Eikä poikaystävääkään. Olen miettinyt tunteitani Ollia kohtaan. Onko meidän välillä jotain? Vai ollaanko me... Pelkkiä kavereita?

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang