Luku 29. Pizzeria

146 14 2
                                    

Joelin pov:

"Moikka Joel! Semmosta asiaa vaan et näin sut pari päivää taaksepäin yhen mun kaverin Marian kanssa pussailemassa Prisman takana, oon kuullu et sä ja Joonas seurustelette nii halusin vaa ilmoittaa että vittu ku oot paska ihminen ja pettäjä!!"

"Ja muuten, Joonas on ihan ruma paskaläjä ja ihan helvetin läski. Vihaan sua ja sun bändiäs eniten koko maailmassa. Maria taas on ihan rakastunut suhun ja ainii, Maria on 13 vuotias että voisin ilmoittaa vaikka poliisille" Annin lähettämissä viesteissä luki.

Mitä helvetin paska vittua juuri luin. Tiedän, että Joonas tietää etten todellakaan ole pettänyt häntä kenenkään 13 vuotiaan Marian kanssa. Sairasta. Mistä vitusta tuo Anni on kaiken tuon keksinyt? Näytin vielä Joonakselle Annin toisen viestin. "Mitä vittua..." mietin äänen. "Niinpä, estä toi Anni ja sun ei ainakaan tarvi murehtia sitä että uskoisin tota Annia enkä sua. Tiiän ettet pettäis mua keneenkään kanssa." Joonas sanoi. Hymyilin vain hänelle. Estin tuon Annin ja annoin kaiken olla. Taas joku varmaan vitsillä tuollaista minulle kirjottelee.

Nousin sohvalta. "Mul alkaa olee jo vähä nälkä nii käytäskö vaikka jossain syömässä?" päätän kysyä. "Joo käydään vaa" Joonas vastaa ja nousee itsekin sohvalta. Laitoimme kengät jalkaan ja kiiruhdimme autoon. Ajoimme lähimpään pizzeriaan.

Astuimme autosta ulos ja kävelimme pizzeriaan. Tilasimme meille yhteisen pizzan. Nyt vain odottelisimme, että se kyseinen pizza saapuisi.

Tarjoilija toi meille pizzan. Kiitimme häntä ja aloimme syömään. "Ihan vitun hyvää" naurahdan suu täynnä ruokaa. Joonas vain nyökkäilee ja ottaa toisen palan pizzaa. Ihan perkeleen romanttinen ravintola.

Saimme pizzamme syötyä. Istuimme hetken pizzerian penkeillä ja puhuimme niitä näitä.

Hetken istuskelun jälkeen maksoin pizzamme. Kävelimme molemmat autolle ja ajoimme takaisin kämppääni.

Timeskip: automatka

Kävelimme sisään asuntooni. Riisuimme kengät ja menimme makkariin. "Kiitti" Joonas sanoo yhtäkkiä. "Mistä?" kysyn. "Kaikesta. Siitä pizzasta, tästä päivästä, siitä että oot siinä." tuo luettelee. "Kiitos myös sulle" hymyilen. Lähestyn hitaasti mutta varmasti Joonasta. Hän huomaa aikeeni, ja päättää suudella minua. Käy se näinkin. Joonaksen pehmeät huulet koskettavat omiani. Olen sanonut tämän ainakin tuhatviisisataa kertaa, mutta rakastan Joonasta aivan helvetisti.

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang