Luku 43. Oon Joonas

96 17 3
                                    

Joonaksen pov:

Uskalsin pyytää sitä kom- kivaa poikaa musatunnilta istumaan viereeni. Olen nyt ruokalassa hänen kanssa. En edes tiedä hänen nimeään... Pitäisi kai kysyä. "Ai nii, mikä sun nimi on?" Kysyn. "Joel, sun?" Hän vastaa. "Aa, öö- oon Joonas" sanon. Hän hymyilee. "Soitaksä jotain?" Joel kysyy. "Joo, kitaraa" sanon. "Sama! Mut enemmän kyl laulan" Joel nauraa. "Ja taitavasti" sanon. Joel punastuu. AWWW UWUWUWUWUUWUU

Sain syötyä. Ei tämä mitään minun lempi ruokaani ollut, mutta nälkä oli. Lähdin viemään astioita. Joel odotti pöydässä. Palautettuania astiat palasin Joelin viereen. Juttelimme niitä näitä ja pian tunti alkoikin.

Timeskip: koulupäivä

Joelin pov:

Koulu loppui. Olimme tänään vaihtaneet Joonaksen kanssa numerot. Joonas vaikuttaa kyllä tosi kival- Hetkinen, viesti. Joonas kysyi haluaisinko nähdä sitä tänään. Vastaan vain että "joo". Pian tuo blondi onkin näkökentässäni. "Moi" tuo sanoo. "Moro" vastaan. "Haluisiks tulla vaikka meille?" Joonas kysyy. "Juu voin mä tulla" vastaan. Lähdemme kävelemään kohti Joonaksen kotia.

Saavuimme Joonaksen kotiin. "Hei! Miten meni koulupäivä?" Oletettavasti Joonaksen äiti kysyi. "Ihan hyvin" Joonas sanoi. "No mutta kukas tuo nuori herra tuossa on?" Joonaksen äiti kysyy. "Aa... No se on Joel, se tuli meille..." Joonas sanoi. "No sepä mukava! Ootteko tuntenu jo kauan?" Nainen kysyy. "Joku 6 tuntia" naurahdan. Lähdemme Joonaksen huoneeseen.

Juttelemme taas jotain. Puhumme lempi bändeistämme ja kuinka vihaamme koulua. Perus. "Kiva huone" sanon samalla kun katselen Joonaksen julisteita. En saa vastausta. Yleensä Joonas vastaisi heti. "Kaikki hyvin?" Päätän kysyä. Ei vastausta. Katson poikaa. "Tapahtuks jotai?" Kysyn. "No vittu mulla seisoo..." Joonas sanoo.

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoWhere stories live. Discover now