Luku 6. Söpö

236 17 0
                                    

Ollin pov:

Heräsin. Olin ihan kietoutunut Aleksiin. Säikähdin hieman, mutta en sitten liikkunut siitä mihinkään. Enhän minä nyt Aleksia halunnut herättää. Tässä oli turvallinen olo. En tiedä miksi, mutta Aleksin kanssa on aina jotenkin turvallista ja ihanaa.

Aleksin pov:

Pikkuhiljaa aloin heräilemään. Huomasin, että nukuin Ollin kanssa lusikassa. Avasin pienesti silmiä, mutta painoin ne takaisin kiinni. Ei tässä ole kiire. Nukahdin uudelleen.

Timeskip: 15min

Ollin pov:

Makoilin Aleksin kanssa. Nyt hän heräsi. "Huomenta" sanon oikein seksikkäällä aamuäänelläni. "Huomenta" Aleksi vastaa vielä seksikkäämmällä aamuäänellään. Hymyilen. Nousen sängystä ja menen keittiöön. En kyllä tiedä että miksi, Aleksin asuntohan tämä on eikä minun. Pian Aleksi tulee seurakseni keittiöön. "Mitä haluisit syödä?" hän kysyy. "Mulle on ihan sama" vastaan. Ääneni on käheä. "Okei syödäänks vaikka leivät? Ja sun ääni on ihan painoksissa, ootko tulossa kipeeksi?" Aleksi kysyy. Hän on ihana kun hän huolehtii aina. "Joo otetaan vaan. En tiiä, mutta voin varmaan mennä tänään silti treeneihin." vastaan. Aleksi nyökkää. Hän tekee meille leivät ja tuo ne pöytään. "Bon appétit" Aleksi sanoo. Naurahdan ja haukkaan leivästäni. Pian saamme syötyä.

Aleksin pov:

Sain leipäni syötyä, ja niin sai Ollikin. Vien voin ja juuston jääkaappiin ja istun takaisin pöytään. "Oota, käyn nopee vaihtaa vaatteet" Olli sanoo. Hänen ääni on ihan käheä. "Olli, sun ääni on oikeesti ihan painoksissa. Oota kokeilen sun otsaa." sanon. Nousen tuolilta ja kävelen Ollin luo. Kokeilen hänen otsaansa ja se on lämmin. "Olli, sulla on ihan kuuma otsa. Pitäiskö sun jäädä tänne siksi aikaa että parannut? Ei kannata lähteä kipeenä ulos." sanon. Olli vain nyökkää. "Voit ottaa mun vaatekaapista jotain rennompaa päälle. Palauta joskus" sanon. Olli nyökkää ja kävelee huoneeseeni.

Timeskip: 5min

Ollin pov:

Jee... Olen nyt kuumeessa, ja Aleksin luona. Olen nyt hänen huoneessa ja sain ottaa mitä vain hänen vaatekaapistaan. Otan mustat kollarit ja söpön harmaan hupparin. Ihan perus. Kävelen olohuoneeseen missä Aleksi istui sohvalla. "Söpö" hän sanoo. Punastun taas. Miksi? Enkö vois vaikka naurahtaa tai vaan kiittää. No en, vaan punastun. Istun sohvalle Aleksin viereen.

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoWhere stories live. Discover now