Luku 27. Ootteks Te Itkeny?

192 14 0
                                    

Joelin pov:

Heräsimme jokin aika sitten Joonaksen kanssa. Teimme aamutoimia ja päätimme nyt vihdoin pukea. Olimme olleet koko aamun pelkissä boksereissa. "Kummat farkut laitan?" Joonas kysyy ja näyttää mustia ja sinisiä farkkuja. "Mustat" vastaan. Joonas nyökkää ja laittaa farkkunsa jalkaan. Hän hakee mustan t-paidan ja farkkutakin, ja laittaa ne ylleen. Itse laitan myös mustat farkut ja NIN paidan.

Lähdimme treenikselle. Istuimme Joonaksen kanssa kahdestaan autossa. Minä ajoin ja Joonas istui vieressäni. Pian tunsin jotain lämpimää reidelläni. Se oli Porkon käsi. Hän silitteli reittäni. Päätin ottaa tuota kädestä kiinni. "Vittu mä rakastan sua. Oon sanonu ton tosi monta kertaa, mutten tarpeeksi monta. Oon ihan vitun onnellinen ja onnekas et sain sut. Mä en vois kuvitella itteäki kenenkään muun kanssa." Joonas sanoo. Huomaan sivusilmällä että tuon poskella valui kyynel. Olin ihan hiljaa. Nuo sanat olivat kauniita ja koskettivat minua. Ilmeisesti niin paljon, että itsekin aloin itkeä.

Saavuimme onneksi treeniksen pihalle. Parkkeerasin auton sanomatta vieläkään sanaakaan. Kun auto oli parkissa, päätin halata poikaystävääni. "Mäki rakastan sua. En mäkään vois kuvitella mua kenenkään muun kanssa ja oon ihan vitun onnellinen sun kanssa. Mulla oli joku aika sitte ihan helvetin paska olla ja olin lähellä tehä... Sen. Ku alettiin seurustelee, mun elämä on muuttunu paremmaksi ja mulla ei oo enää yhtään semmosia ajatuksia. Kiitos... " sanon itkun seasta. Itkin ihan todenteolla. Kurkkuuni sattui ja silmäni olivat punaiset. Joonas katsoi minua hiljaa. Hän halasi ja suuteli minua. Me molemmat itkimme. Istuimme vain hiljaa ja nautimme toistemme seurasta.

Timeskip: 10min

Päätimme astua autosta ulos ja mennä treenikselle. Astumme ovesta sisään ja riisuimme kenkämme. Istahdimme sohvalle muiden jätkien viereen. "Ootteks te itkeny?" Niko kysyy huolissaan. Nyökkäämme molemmat. "Ei kai mitään pahaa oo sattunu?? Ero?" Niko kyselee hädissään. "Ei.. Me vaa kerrottii meidän tunteista vähä enemmän ja sillee, sitte oltiin molemmat semmosia vesiputouksia et ei oo vesipuisto serenassakaa samallaisia." kerron ääni painoksissa, mutta samalla naurahtaen. Joonas naurahtaa ja katsoo maahan.

Teimme monta tuntia bändi juttuja ja työstimme uutta biisiä. "Eiköhä lähetä kotiin" Tommi sanoo. "Joo" Niko vastaa. Lähdimme kaikki yhtäaikaa eteiseen. Oli vähän ahdasta, naama toisen perseessä ja sitä rataa. Lähdimme kaikki omiin koteihimme, paitsi Joonas tuli meille.

Joonaksen pov:

Istuimme Joelin kanssa autossa. Olimme menossa Joelin luokse viettämään iltaa, ihan kahdestaan. Aamulla olimme avautuneet tunteistamme vähän enemmän. Joel kertoi että hänellä oli paska olla aiemmin, mutta minä ilmeisesti olen piristänyt tuon elämää. Miksi hän ei ole kertonut tuosta? No, ei kaikkea tarvitse kertoa, ja ymmärrän kaiken täysin hyvin. Surettaa vain se ajatus, että noin upean ihmisen elämä ei ole aina ollut täydellistä.

Saavuimme Joelille. Otimme kenkämme pois ja lysähdimme sohvalle. "Millasta se sun elämä sillon aiemmin sitte oli? Jos saan kysyä..." kysyn vaisusti Joelilta. Hän katsoo minua silmiin ja pian avaa suunsa. "No ylä-asteella tosi moni tyyppi kiusas mua, vähä kaikesta. Sit aikusena mua ollaan haukuttu, nimitelty ja jopa seurattu kotiin asti ihan sitä varten, et voi kertoo kui huono ihminen oon. Mun seksuaalisesta suuntautumisesta tai siitä et en tiiä oonko hetero vai homo yms ollaan kiusattu. Mua ei normaalisti tommoset paljoo haittaa mut kaikkea paskaa tuli niskaan kokoajan nii en vaa jaksanu keksittyä mihinkään enkä jaksanut sillä hetkellä edes elää. Oon teidän seurassa yrittäny olla pirtee ja ilonen että te ette huolestuis. Mut sit ku sä kutsuit mut leffaan ja annoit niitä juttuja, mä tiesin kenen kanssa tuun viettää mun loppuelämän. Ku alettiin seurustelee mun elämä kirkastu ja musta tuli paljo onnellisempi." Joel kertoi. Katsoin tuota hämillään. "Voi sua..." sanon ja halaan Joelia. En tiennytkään mitä Joel on käynyt läpi...

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora