Aleksin pov:
Olli vittu oikeesti rakastaa mua. Minua. Aleksi Matias Kaunisvettä. Miten? Olli on vitun täydellinen ja mä.. Oon vaa perus dj. Mitä tässä nyt sanois.. Tärisen. "Ai sä oikeesti tykkäät musta?" varmistan. "Joo." Olli sanoo hiljaisesti. "Mä.. Oon kans tykänny susta ihan vitun pitkään. Oot täydellinen, komee, söpö, seksikäs ja taitava basisti. Mä oon vaan perus dj, mietin et miten joku noin täydellinen voi tykätä musta?" sanon. "No sä oot vitun söpö, ihana, seksikäs, komea, lahjakas, upea... Kehuja on monta." Olli sanoo. Vittu en voi tehdä mitään muuta kuin halata ja suudella Ollia. Ja sen teenkin. Otan Ollia takaraivosta kiinni ja suutelen häntä. Ihan helvetin pitkään.
Ollin pov:
Aleksi suuteli minua. Pitkään. Ihan vitun täydellistä. Hetken päästä erkanimme. Katsoin ympärillemme. Monta ihmistä tuijotti meitä. Minua se ei haitannut. Miettikööt vaan että mitä vittua. Minua se ei kiinnosta. Ihastukseni juuri suuteli minua. "Eli.." aloitan. "Joo. Mä rakastan sua myös." Aleksi sanoo ja halaa minua. Halaan Aleksia takaisin ja ihan hiton tiukasti. En halua päästää Aleksia pois.
Aleksin pov:
Nyt minulla taitaa sitten olla poikaystävä. Tää on mun eka suhde ja en tiedä miten parisuhteessa pitäisi olla. Sen minä tiedän, että rakkautta pitää olla ja paljon, pitää ymmärtää toista ja kuunnella. Tärkein on rakkaus ja luottamus, nuo ovat asiat mitä parisuhteesta tiedän.
Otin Ollia kädestä kiinni ja raahasin hänet meille. Suljin oven ja liu-utin käteni Ollin niskan taakse. Suutelin häntä. Olli vastasi suudelmaan innokkaasti. "Miltä tuntuu, että sulla on poikaystävä?" Olli kysyy. "Homolta." vastaan virnistäen. Olli hymyilee. Halaan häntä. Kaipaan lämpöä ja läheisyyttä. Otan huomaamattomasti kengät pois ja menen makuuhuoneeseen. Olli katsoo minua ihmetellen. Pian hänkin ottaa kengät pois ja tulee seurakseni.
Ollin pov:
Aleksi vetää minut paidastani sänkyyn. Hän pussaa minua nopeasti huulille ja ottaa oman paitansa pois. Olen hämilläni. Mitä tuo söpö mustatukkainen poika oikein suunnittelee? Pian Aleksi ottaa minunkin paitani pois ja suutelee minua kiihkeästi. Vastaan suudelmaan innokkaasti. Hän vetää minut alleen ja suutelee minua edelleen. Loput voittekin päätellä itse...
VOUS LISEZ
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...