Ollin pov:
"Mun ihastus, oot sä.." sanon. Käännän heti katseeni pois päin. Erkanen myös halista. Nolottaa. Vilkaisin äkkiä Aleksia. Hän oli hämmentynyt. Jep, ei ois pitänyt kertoa...
Aleksin pov:
Olli.. Tykkää musta?? Olli. Tuo kuuma ja seksikäs basisti. Minusta? Luojan kiitos. Olen toivonut tätä! Miten vastaan? Mitä jos sanon tykkäävän myös hänestä? Pussataanko me? Mitä sitten tapahtuu?! No pitää minun nyt Ollille jotain sanoa... Ei! Nyt hän lähti pois. "Olli!! Oota!" huudan. Hän kävelee jo ulko-ovelle. "Olli!!!!" yritän huutaa. Olli sulkee oven. Katson ulos ikkunasta: Olli kävelee lähikaupalle. Voi ei.. Miksen minä vain vastannut?? Tai mennyt perään.. Nyt äkkiä Aleksi. Laitoin vain kengät jalkaan ja lähdin Ollin perään. Hän oli jo kaupassa.
"Olli!" yritän huutaa. Hän ei kuule tai vain kuuntele. Näen kun joku blondi nainen tulee Ollia päin. "Hei.. Oot kai se Blind Channelin basisti.. Oot aika hottis" kuulen tuon naisen flirttailevan. Olli näyttää hieman ahdistuneelta. Raukka. Mun pitää auttaa, mutta miten? "Sori.. Mul on ihastus" Olli sanoo. "Haittaako se? Ei sulla sentään oo tyttöystävää" tuo nainen sanoo. "No ei mun ihastus kyllä oo ees tyttö" Olli sanoo. "Mitä?! Homoko sinä olet? No et kauaa." nainen sanoo ja ottaa Ollia käsivarresta kiinni. Huomaan, että Olli ei halua tuon naisen mukaan. Lähden perään. Nainen vetää Ollin vessaan.
Ollin pov:
Joku hullu blondi nainen veti minut kaupan vessaan. Ahdistaa. Jos tuo nainen olisi Aleksi, se olisi minulle täysin ok... Tuo nainen alkaa ottamaan minun takkiani pois. "Sori, en haluu tätä. Me ollaan julkisessa vessassa ja mulla on edelleen ihastus." sanon. "Miks ei voida?" nainen kysyy. "Ei me vaan voida. Jos mulla on ihastus ja en halua tätä sen pitäs olla jo sillä selvä." sanon ja avaan vessan oven. Oven takaa paljastuu Aleksi. "Sori.." Aleksi sanoo. "Mistä?" kysyn. Ennenkuin Aleksi ehtii avata suunsa, nainen tulee vessasta pois. "Jos sä oot se Ollin ihastus, et oo enää. Pantiin Ollin kaa vessassa ja se on nyt mun poikaystävä." nainen valehtelee. "EI! EI OLLA" yritän puolustella. Aleksi näyttää hieman surulliselta. Otan Aleksia kädestä kiinni ja lähdemme läheisen puiston penkille istumaan.
"Aleksi.. Toi ei oo totta. Toivon, et sä tiiät että oot ainoa ihminen ketä rakastan tässä maailmassa. Oot ihan vitun ihana ja oon ihan helvetin rakastunut suhun. Mä tiedän, ettet tunne samoin, mutta halusin vaan et sä tiedät mun tunteista. En jaksa salailla niitä enää.." sanon. Aleksi on sanaton. Hän katsoo minua suoraan silmiin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Hayran Kurgu5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...