Joonaksen pov:
Herään Joelin päältä. En tiedä paljonko kello on mutta ei kiinnosta vittuakaan. Nousen varovasti ylös ja tarkistan onko mies hereillä. Ei ollut. Pussaan tuota nenänpäähän. "Rise and shine." Kuiskaan hiljaa Joelin korvaan. Saan vastaukseksi epämääräistä mutinaa. "Huomenta." Joel mumisee. Hymyilen ja lähden kävelemään kohti keittiötä. Teen aamupalaksi kurkkuvoileivät meille molemmille. Syömme leivät ja katsomme somet läpi. Menen pukemaan vaatteet.
Joelin pov:
Päivittelen vähän someen ja selaan Instagramia. Katson jotain draamasarjaa televisiosta ja juon kahvia. Ihan perus päivä. Joonas tulee istumaan viereeni. "Mä en ikinä ajatellu seurustelevani miehen kanssa." Tuo aloittaa. "Aijaa!" Sanon yllättyneenä. "Ala-asteelainen minä oli 100% hetero. Niin ylä-asteelainen minäkin. Lukiossa tajusin ketä rakastan ja tässä ollaan." Joonas kertoo. Katson häntä hölmistyneenä. "Mä taas olin se salaisesti homo frendi" nauran. "Mä tiesin sen aina." Joonas sanoo naurahtaen. "Minkä?" Kysyn. "Et oot homo. Ei sitä huomannu mut mä vaa aavistin sillee. Ennen ku alettiin seurustelee olin aika varma et oot kuitenki kiinnostunu naisista. Sul oli Tinder ja pyörit kaikissa baareissa ja pubeissa. Olin nii helpottunu ku sain tietää et oot homo" Joonas sanoo. Hymyilen vain. Halaan tuota kikkarapäätä ja pussaan Joonasta poskelle.
Joonaksen pov:
Nukahdin Joelin syliin. Taas. Mikähän minua näin väsyttää? Ai niin, ehkä se eilinen. Meno oli vähän villimpää, mutta näinhän se yleensä onkin, kun on Blind Channelin jätkät kyseessä. "Katotaaks jotai sarjaa?" Kysyn. "Joo. Mitä haluut kattoo?" Joel kysyy. "Katotaaks vaikka se Stranger Thingsin uus kausi? En oo viel ehtiny kattoo." Kysyn. "Joo, katotaa vaa." Joel vastaa ja ottaa kaukosäätimen. Hän avaa Netflixin ja laittaa Starnger Thingsin pyörimään. Katsomme sarjaa keskittyneesti.
Saimme ensimmäisen jakson katsottua. Mielestäni se oli ihan hyvä. Emme tee mitään ihmeellistä, makaamme lähes sylikkäin ja tuijotamme televisiota silmät pyöreinä. Tässä se ilta sitten kuluukin.
YOU ARE READING
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...