Joelin pov:
Juttelimme hetken Joonaksen kanssa. Pääsisin todennäköisesti jo pian kotiin, autoni vahingoittui enemmän kuin minä. "Hei tota... Pystysiks sä poistaa ne estot kaikissa someissa? Haluisin kuitenki ehkä laittaa sulle viestiä hehheh..." Soperran. "Aa joo tottakai sori olin vähä kiukkuinen.. Mitä muuten sillon tapahtu ku se nainen oli siel sun kämpäs?" Joonas kysyy. Saisin tilaisuuden selittää. Ei hän kuitenkaan usko. "No siis siellä baarissa ku se tuli juttelee mulle ja pussas mua yms nii mä olin ihan kännissä, anteeks, en sais vetää nii isoja... Mut sit yöllä menin kuselle nii kuulin ku joku koputti, luulin et se oli fani mut se koputus jatku nii avasin oven. Sit siel oli se nainen, sen nimi on siis Emilia. Se sano mua kullaks ja sanoin et mul ei oo tunteita sitä kohtaan ja mun rakastama henkilö nukkuu siin viereisessä huoneessa. Se varmaan näki sut nii se pussas mua. Sit jonku millisekunnin jälkee lopetin sen ja kerroin et sen täytyy lähtee, se onneks usko ja lähti menee..." Selitän. Varmaan ihan helvetin epäselvästi eikä Joonas tajua mitään, mutta toivotaan. Hän oli ainakin hetken hiljaa.
"Anteeks..." Kuulen Joonaksen sanovan. Hymyilen hieman. Toivon että voimme elää normaalisti tämän jälkeen. En tosin tiedä, tapahtuuko se kavereina vai parisuhteessa. Toivoisin vaihtoehtoa numero kaksi, mutta kunnioitan Joonaksen mielipidettä ja päätöstä. En voi pakottaa häntä. Mietin aivan liikaa tällaisia asioita... Pitäisi elää hetkessä, sentään olemme nyt kavereita.
Lääkäri koputti oveen. Hän astui sisään. "Joel! Sä pääset nyt lähtee kotiin, jos ei satu mihinkään!" Lääkäri kertoo. "Joo ei satu voin lähtee. Heippa" sanon. Lääkäri vilkuttaa minulle. Nousen sängyltä ja lähden kävelemään huoneen ovea kohti. Joonas tulee perässäni. Kävelemme portaat alas. Avaan ulko-oven ja astun ulos. "Tota... Pystyisinkö mä tulla teille yötä? Sä asut vähä lähempänä ja no, se mun auto ei taida olla enää oikeen käyttökelponen" naurahdan. Joonaksen kasvoille leviää hymy. "Joo voit tulla!" Hän sanoo. Hymyilen. Lähdemme kävelemään Joonaksen taloa kohti.
YOU ARE READING
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...