Luku 9. Saarioisen Jauhelihapitsa

195 14 0
                                    

Aleksin pov:

Onko minulla tosiaan tunteita Ollia kohtaan? En tiedä. Olemmehan me hyviä kavereita. Ollaan tosin nukuttu yhessä, halailtu ja punasteltu toistemme seurassa. En tiedä mikä meidän tilanne on. Jos kertoisin Ollille, en tiedä miten tuo suhtautuisi. Entä jos hän vetää välit? Ei hän niin tekisi. Eihän? En myöskään halua että meidän ystävyyssuhde kärsii. Okei Aleksi, eiköhän tässä ole mietitty tarpeeksi. Minua väsyttää ihan hirveästi. Hyppään sohvalle ja laitan telkkarin päälle. Katson ehkä puolituntia televisiota kunnes nukahdan.

Ollin pov:

Saavuin kotiin. Aleksin luona oli kivaa. Ei me mitään ihmeellistä tehty, mutta se oli silti kivaa. Ainakin me halattiin. Aleksi on ihana kun hän huolehtii muista. Olen miettinyt kunnolla, olenko ihastunut häneen. En vielä tiedä, mutta onhan tämä outoa käytöstä kaverilta. Halaillaan jatkuvasti, se on vielä todellakin ok mutta nukutaan yhdessä ja punastellaan paljon. Oonko mä ihastunut? En tiedä miksi en halua uskoa tätä. Ei Aleksi kyllä huono poikaystävä olisi. Noniin Olli.. Rauhotuunpas pikkasen. Jos tosiaan olen ihastunut Aleksiin, miten muut reagoivat, että olen homo? Ja mitähän Aleksi olisi mieltä. No mietitään sitä tulevaisuudessa. Jos haluan tulla vielä läheisemmäksi Aleksin kanssa niin pitää vain odottaa ja hengata hänen kanssaan.

Menen jääkaapille ja otan sieltä jonkun valmispitsan. Saarioisen jauhelihapitsa. Lämmitän sen mikrossa ja alan syömään sitä. Nam, halppis ruokaa. Pian sain syötyä pitsani. Päätin käydä pienellä kävelyllä. Laitoin kengät ja takin päälle ja lähdin lenkille.

Timeskip: 1h

Tulin vihdoin kotiin. Olen ihan hiessä. Juoksin melkein koko matkan, vaikka sen piti olla vain rento kävely. Riisun ulkovaatteet ja no, loputkin vaatteet. Menen suihkuun.

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang