Ollin pov:
Katselin hiljaa kun Joonas ja Joel säätivät jotain sohvalla. Niko ja Tommi meinasivat välillä revetä, mutta ei se kaksikkoa tainnut haitata. Aleksi istui sylissäni ja minä silittelin hänen kättään. "Rakastan sua." kuiskaan Aleksin korvaan. "Tunne on molemminpuolinen" Aleksi kuiskaa puolestaan minun korvaani. Hän saa minulle perhosia vatsaan. Hymyilen hassusti hänelle. Aleksi hymähtää ja halaa minua. Otan hänestä tiukasti kiinni. En halua pois.
Joonaksen pov:
Katsoin kun Olli ja Aleksi söpöilivät. He ovat kyllä kuin luotu toisilleen. Nikolla on tyttöystävä Minna ja Tommilla taitaa olla säätöä yhden naisen kanssa. Minua ei ole ikinä oikein onnistanut rakkauselämässä, mutta uskon että Joelia on. Hän saa varmaan joka päivä ainakin 10 treffipyyntöä. Yleensä Joel ei mene treffeille tuntemattomien kanssa. Tosin hän on käynyt yhden ja ainoan kerran treffeillä. Joskus yläasteella. En tiedä, miksi aloin miettiä tällaisia asioita... Halusinko niin kovasti jonkun rinnalleni? Onhan minulla aika yksinäistä aina välillä ollut. En vain tiedä, olenko kiinnostunut tytöistä vai pojista. Aika hetero minä olen päältäpäin, mutta nykyään ei ne tytöt niin paljon kiinnosta. En ole löytänyt vielä sitä sopivaa, ehkä... Joel on kyllä täydellinen. En vain tiedä, miksi hän tykkäisi minusta. Hän on ainakin 100% hetero. Semmonen naistenmies. Hetkinen Joonas... Kuulinko juuri Joelin sanovan jotain? Varmistetaan. "Ai sanoiks sä jotain?" kysyn ja katson Joelia. "En itseasiassa. Olit jossain omissa maailmoissa" Joel naurahtaa. "Aa oho... Pitäiskö meidän muuten tehä niitä kuuluisia töitäkin?" kysyn. "Joo." Kaikki vastaavat yhteen ääneen.
Tommin pov:
Menimme äänittämään rumpuja. Se meni mielestäni aika hyvin. Nyt miellä on rummut ja basso. Teemme tätä biisiä vähän hassussa järjestyksessä, mutta olemmehan me omaperäisiä.
Timeskip: 10h
Joonaksen pov:
"Ai vittu mun käsi... Oon yrittäny saaha tätä yhtä kohtaa soitettua varmaan 10 kertaa ja se ei vaan onnistu" harmittelen. "Kyllä sä viel onnistut, mennään vaikka kahdestaan äänityskoppiin jos se sit onnistuis. Se on onneks vaan yks kohta, ja kunhan yrität kunnolla niin sä saat sen oikein!" Joel kannustaa. "Kiitos.." mutisen. Menimme Joelin kanssa äänityskoppiin.
Monen yrityksen jälkeen sain sen yhden kirotun kohdan soitettua oikein. "VITTU JES!!" iloitsen. "Hyvä Porko!! Mä tiesin et sä pystyt siihen!!" Joel sanoo. Halaan häntä. "Kiitti ku kannustit" kiitän vielä Joelia. "Ei mitää! Tottakai frendi auttaa frendiä. Hyvin sä vedit" Joel sanoo. "Frendiä..." sanon hiljaa. "Mitä sanoit?" Joel ihmettelee. "En mitään" sanon paniikissa. "Mä kyl kuulin, etkö sä haluu olla enää mun kaveri?" Joel kysyy. Voi Joel jos sä nyt ymmärtäisit...
KAMU SEDANG MEMBACA
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fiksi Penggemar5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...