Luku 4. Tuu Tänne

260 16 0
                                    

Ollin pov:

Nousen sohvalta ja menen Aleksin luokse. Kurkkaan huoneen oven raosta sisään ja hän oli nukahtanut. Voi kuinka söpö hän on nukkuessaan. Olli, ei. Älä ajattele noin.. Tai no, kukapa minua estää. Ajattelen mitä ajattelen. Söpöhän tuo on. Aleksi alkaa pyöriä sängyllä. Hän säpsähtää hereille. "Mikä tuli?" kysyn. Kuulostan siltä kuin puhuisin päiväkoti-ikäiselle. "Aa, ei mikään. Näin vaa painajaista." Aleksi kertoo. "Okei. Haluuks kertoo millasta painajaista?" kysyn. "No se oli joku flashback yläaste-aikoihin ku mua vielä kiusattiin. Näin vaa jotai unta mis yhet kiusaajat siltä ajalta haukku mua ja menin sit itkien kotiin. Tiiän säälittävää mut unet on vähä jänniä. Ja joo, kaikki on hyvin. Oonhan mä jo aikuinen mies." Aleksi kertoo. "Tuu tänne." Sanon ja levitän käteni halauksen merkiksi. Aleksi tulee lähes syliini ja halaamme.. Aika pitkään. Tässä on hyvä olla. En halua liikkua mihinkään tästä.

Aleksin pov:

Halaan Ollia. Aika pitkään. Tässä on turvallista olla. Ei ahdista yhtään niinkuin yleensä jos halaan muita. Haluan olla tässä ikuisesti. Pitkän ajan päästä irtaudumme halista. Katsomme toisiamme pitkään. "Ööh no pitäisikö nyt mennä takas jätkien luo?" Olli kysyy yhtäkkiä hieman kiusaantuneena. "Aa joo mennään vaan." Sanon ja lähdemme jätkien luo. Alamme kehittelemään uutta biisiä.

Timeskip: 3h

Tommin pov:

"Eiköhän tää riitä tältä päivältä." sanon. "Joo riittää." Niko vastaa. Muut nyökkäävät. "Nähään taas huomenna!" Joel huikkaa ovelta. "Joo!" Olli ja Aleksi sanovat melkein samaan aikaan. He katsovat toisiaan ja naurahtavat. Lähdin itsekin jo pois. Kaikki muut lähtivät treenikämpältä paitsi yllätys yllätys, Olli ja Aleksi.

Ollin pov:

Jäin kahdestaan Aleksin kanssa treenikämpälle. Hieman kiusallista mutta ei se haittaa. "Öm.. Haluisiks tulla tänään meille? On vähä yksinäistä ollu." Aleksi sanoo. Havahdun todellisuuteen kuullessani Aleksin rauhoittavan äänen. Rauhoittavan?? Ei hitto.. "Aa joo voin tulla!" sanon vihdoin. "Kiva" Aleksi vastaa. Lähdemme laittamaan ulkovaatteet päällemme ja kävelemme ulos. Siellä sataa vettä. Voi nyt...

You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & JorkoWhere stories live. Discover now