Joonaksen pov:
Istun keskellä metsää, märkänä, märällä maalla. Itken. Miten tässä näin kävi? Rakastan Joelia ja hän minua, tai ainakin luulin niin. Varmaan vain yliajattelen ja hän oli vain todella kännissä että unohti minut, mutta mitä jos hän on ollut minun kanssa yhdessä vain säälistä? Entä jos hän onkin hetero? Kysymykset vilisivät päässäni. Tiedän ettei Joel ole tuollainen. Hätiköinkö minä ja lähdin liian aikaisin? Joel olisi voinut selittää jos olisin vain odottanut...
Silmissäni sumeni. En ole syönyt moneen tuntiin mitään. Yritin nousta ylös, mutta rojahdin maahan. Makasin tajuttomana keskellä metsää. Ilman puhelinta, ilman ruokaa, ilman Joelia.
Joelin pov:
Olin nukahtanut baarin penkille. Joku random muija oli päälläni. "Kuka helvetti sinä oot" kysyn. "Joel!! Sä heräsit jo" nainen sanoo iloisesti. "Vittu vastaa. Kuka oot" tiuskaisen. "Emilia!! Muistaks ku eilen suudeltiin?" Emilia kysyy. "MITÄ HELVETTIÄ MÄ OON VARATTU" huudan. "Ai mulle?" Emilia iloistee. "Vitun kusipää missä Joonas on?" ärähdän. "Ai se joka eilen itki ja lähti pois?" Emilia kysyy. "Voi saatana..." Mutisen. Tunnen kun kyyneleet valuvat pitkin kasvojani. Rojahdan polvilleni baarin lattialle. Miksi. Mitä olen tehnyt... Otan puhelimeni taskusta ja yritän soittaa Joonakselle. Yritin soittaa ainakin viisi kertaa enkä saanut vastausta. Laitan hänelle viestiä. Kysyn missä hän on ja pyysin anteeksi. Haluan selvittää nämä asiat. Alan itkemään todella kovaäänisesti. Kyyneleet vain virtaavat. "Kaikki järjestyy kyllä" Emilia lohduttaa. "Turpa kiinni kaikki on sun syytä. Tai ei oo vaan mun, mut mä olin ihan umpikännissä, eks sä nähny? Ja etkö sä ois voinu pysäyttää Joonasta? Se itki, mä olin ihan sammumaisillaan. Okei, ei tää oo sun syytä mutta mä rakastan Joonasta. En haluu laskee tätä pettämiseks mut niin mä just tein..." Itken. Emilia katsoi minua arvostelevasti ja lähti ulos baarista. Vitun ämmä. Olin yksin. Pitää etsiä Joonas, mutta mistä helvetistä minä hänet löydän?
Nousin ylös lattialta. Silmäni punottivat ja näytin ihan viemärirotalta, mutta vitut. Poistuin baarista ja lähdin etsimään Joonasta. En tiedä mihin tuo mies olisi voinut jo ehtiä... Kävelin teitä pitkin ja kävin jokaisen bändin jäsenen luona kysymässä onko Joonasta näkynyt. Kaikki vastasivat negatiivisesti. Kävin vielä treenikämpällä, mutta ei sielläkään ketään ollut.
Huomasin ison metsän treenikämpän lähellä. Päätin mennä tarkistamaan vielä sen. Kävelin hetken metsässä ja meinasin jo luovuttaa, mutta sitten huomasin jotain. Joonas. Joonas makasi maassa. "JOONAS!!" huudan. Yritän ravistella miestä hereille. "Joonas!! Kuuleks sä mua??" Yritän herätellä. Joonas ei ole tajuissaan.
YOU ARE READING
You Made Me Raise My Game ~ Oleksi & Jorko
Fanfiction5 henkinen Blind Channel saa lisäystä. Dj Alex Mattson liittyy bändiin. Olli Matela huomaa hieman tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä vähän enemmänkin... Joel Hokka ja Joonas Porko ovat olleet kauan parhaita kavereita. Heillä on jopa samana päivänä syntt...