Helloooo!
Nasılsınızzz? Umarım keyfiniz yerindedir. 🍒
Yeni bölümlee karşınızdayımm.
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın, lütfen. Oylarınız ve düşünceleriniz çok önemlii. 🍒
İnstagram hesabım: benhayel_
Aşağıya bölümlü ilgili bir gif yerleştiriyorumm.
Keyifli okulamalar dilerimm. 🦋
*
Şok olmuş bir vaziyyette ellerime bakıyordum. Bu neden olmuştu anlayamıyordum. Acaba yanlış mı gördüm diye düşünmeden edemiyordum. Çünkü çok kısa bir anda gerçekleşmişti. Gözlerimle hemen etrafı taradım, biri görmüş mü diye. Fakat herkes kendi işiyle ilgileniyor gibiydi. Biri hariç. Aron bakışlarını bana dikmiş öylece bakıyordu. Gerildiğimi hissettim. Ayaklanıp, seri adımlarla yanına gitmeye başladım. Yanına ulaştığımda minderlerin üzerine oturdum.
"Galiba fidanını çok sevdin, kızıl."
Görmemişti. Görse söylerdi. Belki de ben de yanlış gördüm. Hayal gücümün ürünüdür belki.
"Nora?" Çatık kaşlarla yüzüme bakıyordu. "İyi misin?"
"Hı-hım. İyiyim." Dedim.
"Nora!" Ria'nın adımı bağırmasıyla sesin geldiği yöne baktım. "Gel, dans edelim!" Bu kız nasıl bu kadar sarhoş olmuştu anlamış değilim.
"Gidip alalım onları." Aron, Ria ve Noah'ı işaret etti. "İkisi de yarın yokmuş gibi dans ediyor. Bir de edebilseler keşke."
Gerçekten edemiyorlardı. Sadece deli gibi el kol hareketleri yapıyorlardı. Ria'nın dansı bahane ederek ara sıra Noah'a vurmasını saymazsak tabii. Bazen sarhoş olmadığını düşünüyordum. Nihayet yanlarına vardığımızda ikisini de zar zor dans alanından ayırdık ve yürümeye başladık.
"Ya, iki eğeleneceğiz içine s*çtınız!" Noah'ın isyankâr sesine gülmemek için kendimi zor tuttum. "Gül, gül eğlencesi bozulan sen değilsin tabii." Dedi yamuk ağız konuşarak.
"Bağırma kulağımın dibinde!" Ria kafasını ellerinin arasına aldı.
"Ben bağırmıyorum ki, sen bağırıyorsun." Noah'ın kedi yavrusunu andıran bakışlarını gördüğümde güldüm.
Yol boyunca Noah ve Ria'nın didişmesini dinledik. Evin yanına geldiğimizde dış kapıyı açıp bahçeye girdik. Beklemeden evin de kapısını açtığımızda hemen montumu ve botlarımı çıkardım. Ria'ya baktığımda ayakta uyuyor gibiydi. Enerjisi bir anda sönmüştü. Bu yüzden onun da montunu ve ayakkabılarını çıkardım. Koluna girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖZÜLEMEYENLER
FantasyOn dokuz yaşında hayatının sırlarla dolu olduğunu, geçmişinin gerçeklerini öğrenen genç bir kız... İçinde harmanlanan intikam ateşini söndürmek için boyut değiştirir. Bu yolda neler yaşadığını hep birlikte öğrenelim. #1 Bilimkurgu. 21.08.2022 #2 Aşk...