Merhabaaa!
Nasılsınızz? Umarım keyfiniz yerindedirr. 🍒
Yinee karşınızdayımmm.
Bölümümüzü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın, lütfenn. Düşünceleriniz benim için önemliii. 🍒
İnstagram: benhayel_
Daha fazlaa uzatmadan yeni bölüme geçelimm.
Keyifli okumalar dilerimm. 🦋
*
Ağzım açık bir şekilde Aron'a bakıyordum. Evet, o bir hanedan mensubuydu ve ikinci bir elementinin olması şaşırtıcı bir durum değildi. Fakat beni şaşırtan kısım ikinci elementinin su olmasıydı. Nedense bunu hiç beklemiyordum.
"Ben..." Hâlâ şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım. "Ben bunu bilmiyordum."
Ayağa kalkıp yanıma geldi. "Bilmemen gayet normal çünkü bu konuyu daha önce hiç konuşmamıştık."
Haklıydı. Genelde konuştuğumuz şey benim hayatım oluyordu.
Eliyle kolumu tuttu. "İyisin, değil mi?"
"Evet, iyiyim ama gücüm neden kontrolümden çıktı? Bir teorin var mı?"
İç çekti. "Ateş kuvvetli bir güçtür, Nora. Bir süredir de kullanmıyorsun. Direkt olarak saldırıya geçtiğinde de kontrolünden çıkmış olmalı." Bir adım daha yaklaştı. "Yani, benim hatam, uyarmalıydım."
"Sorun değil." Dedim sadece.
"İstersen bu gün dinlen, yarın gideriz."
"Hayır, hayır." Diye itiraz ettim. "Gidelim bu gün."
Sesli bir şekilde nefeslendi. "O halde bir kaç saat sonra İgnis sarayına gitmek için buluşuyoruz."
Gözlerimi kapatıp açarak onayladım Aron'u. Ardından birlikte eve doğru yürümeye başladık. Havanın soğukluğuna rağmen terlemiştim. Ne zaman ateş kullansam yoruluyor, terliyordum. En iyisi gidip duş almaktı. Zaten bir kaç saat sonra gideceğimizi söylemişti Aron. Rahat rahat dinlenebilirdim.
Birlikte eve girdikten sonra direkt odama çıktım. Aron da acıktığı için mutfağa geçmişti. Beklemedem banyoya girdim ve küveti sıcak suyla doldurdum. Üstümdekilerden kurtulduğum gibi küvete girdim. Sıcak su anında beni mayıştırmış, rahatlamama sebep olmuştu. Yirmi dakikanın ardından çıktım duştan. Beyaz bornozu giydikten sonra kurutma makinesiyle saçlarımı biraz kuruttum. İşim bittiğinde oyalanmadan banyodan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖZÜLEMEYENLER
FantasyOn dokuz yaşında hayatının sırlarla dolu olduğunu, geçmişinin gerçeklerini öğrenen genç bir kız... İçinde harmanlanan intikam ateşini söndürmek için boyut değiştirir. Bu yolda neler yaşadığını hep birlikte öğrenelim. #1 Bilimkurgu. 21.08.2022 #2 Aşk...