Bölüm On Yedi: İlk yüzleşme.

128 29 26
                                    

Helloooo!

Nasılsınızz? Umarımm gayeet iyisinizdirrr.

Bilimkurguda #1 olmuşuuzz ve aşırıı mutluyum. Hepinize çokk teşekkür ederimm. 🍒

Bölümümüzü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın, lütfennn.

Keyifli okumalar dilerimm. 🦋

 🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Leon'un sözleri kulaklarımda yankılanıyordu. 'Sen sadece benim değil, evrenin varisisin.' Anlattıklarını idrak edemiyordum, ya da idrak etmek istemiyordum. Sözlerinin ağırlığıyla ezilirken sessizce dikildim bir kaç saniye. Konuşmam gerektiğini farkındaydım. Bu yüzden derin nefes aldım ve lafa girdim.

"Ben..." Kaşlarım istemsizce çatıldı. "Ben, nasıl?"

"Zor olacağını biliyorum, Nora. Fakat üstesinden geleceğinden eminim." Bana bu kadar güvenmesi şaşırmama neden oldu. "Yapman gereken tek şey elementlerini kontrol edebilmek."

"Çok kolaymış gibi bahsediyorsun."

"Gözünde büyüttüğün her şey zordur, nar çiçeği."

Haklıydı. Her kelimesinde haklıydı ama bu evren benim için çok yeniydi. Ben krallığın sorumluluğunu taşıyamamak korkusu yaşarken, koca bir evreni dayamıştılar sırtıma. Evet, herkesi koruyamazdım, bu mümkün değildi. Ama en azından benim yüzümden evrene saçılan terebraları yok edebilirdim.

"Çalışmaya nereden başlamam gerekiyor, Leon." Diye sordum.

"Temel elementin ve krallığının elementi olan suyu ilk önce öğrenmelisin. Zaten diğer doğum elementin olan ateşi kontrol edebiliyorsun." Ayağa kalktı. "Şu an Terrae krallığının sınırlarındasın. Bu nedenle toprağı öğrenmelisin. Daha sonraysa hava elementini."

"Bunların hepsini öğrendikten sonra ne yapacağım, peki?" İçimdeki sabırsız ruhu durduramıyordum.

"Sabır, Nora, sabır." Dedi insan sesini andıran hayvansı sesiyle.

Biraz bekledim. "Ailem bunu biliyor muydu?" Cevabından korktuğum o soruyu nihayet sordum.

"Evet."

Cevabın ağırlığıyla yutkundum. "Pekâlâ, ben gideyim artık. Tanıştığımıza memnum oldum, Leon."

"O memnuniyet bana ait, sevgili prenses."

ÇÖZÜLEMEYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin