Bölüm On Sekiz: Yaralar.

135 24 38
                                    

Selamm!

Nasılsınızz? Umarım iyidinizdirr. 🍒

Yeni bölümlee karşınızdayımmm.

Yeni bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn, lütfen. 🍒

İnstagram hesabım: benhayel_

Keyifli okumalarrr. 🦋

 🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

"Uyandıktan sonra da içmesi gerekiyor." Sesler suyun dibinden geliyor gibiydi. "İlaç bitene kadar güç kullanmasını da tavsiye etmiyorum, efendim."

Sesler net bir hal aldı ama gözlerimi açamıyordum. Duyuyordum fakat konuşamıyordum. Zaten ne konuşacaktım ki? Yüzüm var mıydı konuşmaya? Benim yüzümden hayatları tehlikeye girmişti. Özür dilemekten başka ne diyecektim ki?

"Peki, teşekkür ederiz." Ria'nın bitkin sesini duydum.

Yatağın kenarı çöktüğünde birisinin oturduğunu anladım. Gözlerimi açmak için zorladım kendimi. Sanki göz kapaklarım birbirine yapıştırılmış gibiydi. Nihayet, araladım kipriklerimi. Fakat harelerime vuran ışık yüzünden kıstım hemen.

"Uyandı! Uyandı!" Ria'nın heyecanlı sesi hoparlörden çıkmış gibiydi. "Nora, duyuyor musun beni?"

Kafamı ellerimin arasına aldım. Beynimde konuşuyordu sanki. "İyiyim." Dedim belli belirsiz. Boğazım bir çöl kadar kuruydu. Dudaklarımın kabuk bağladığını hissedebiliyordum. "Su."

Noah hızlıca odadan çıktığında su getirmek için çıktığını anladım. İyiler mi diye Ria ve Aron'u kontrol ettim. İlk önce Ria'yı incelediğimde görünürde bir şey yoktu. Bakışalarım Aron'a dolandığında yanağında kendini belli eden küçük çiziği gördüm. Küçüktü ama derin gibiydi. Kırmızı kan yüzünde kurumuş, daha koyu bir renk almıştı.

Noah odaya girdiğinde onu da inceledim ama iyi görünüyordu. Suyu hemen elime alıp fondipledim. Suyun ferahlığı bozağımdaki yangını alıp götürürken rahat bir nefes aldım. Ardından odağım tekrardan arkadaşlarım oldu.

"Yaralandınız mı?" Evet, görünürde pek bir şey yoktu ama vücutlarının kapalı kısımlarında bir yara var mı, yok mu bilmiyordum.

"Ria hariç hepimiz iyiyiz." Noah'ın sözleri kaşlarımın çatılmasına neden oldu.

Ria'nın, Noah'a azarlar gibi bakmasına aldırış etmeden lafa girdim. "Neren yaralı, Ria?"

"Önemli bir şey deği-"

"Neren?" Eğer lafını kesmezsem söylemeyeceğini biliyordum.

"Terebralardan birisi bacağıma hançer fırlattı." Yüzüne bir gülümseme asıldı. "Ciddi bir şey yok."

ÇÖZÜLEMEYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin