Bölüm On Dokuz: Geri dönüş.

93 21 38
                                    

Helllooo! Ben geldimm!

Nasılsınız çiçeklerimm? Umarım iyisinizdirr. 🍒

Yeniii ve uzun bir bölümle karşınızdayımm.

Bölümümüzü oylamayıı ve bolca yorum yapmayı unutmayalımmm. 🍒

Keyifli okumalar dilerimm!

Keyifli okumalar dilerimm!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Vücudumu ele geçiren korku ve telaşla kalktım yataktan. Hızla odamdan çıkıp, Ria'nın odasına girdim. Odaya girdiğimde yatağın üzerine çıkmış, tedirgin bir halde etrafa bakan Ria'yı gördüm. Bizi kadrajına aldığı gibi konuşmaya başladı.

"Sakın odaya girmeyin!" Yüzünü buruşturdu. "Burada fare var." Dedi ve kollarını kendi etrafına doladı.

Ağzım açık bir şekilde onu izliyordum. Hayretler içerisindeydim. Ben başına bir şey geldi diye endişelenirken fare gördüğü için çığlık atmış, hanımefendi!

Noah ellerini birbirine vurdu. "Aferin sana, Ria!" Sesi azarlar tondaydı. "Ulan, kafayı yedim başına bir şey geldi diye!"

"Geldi zaten!" Eliyle dolabı gösterdi. "Fare geldi."

"Tanrım!" Odaya adımladım. "Lütfen, bir daha fare gördüğünde çığlık atmak yerine odadan çık, kardeşim." Elimi uzattım ve yataktan indirdim.

"Ya, Nora, kocamandı!" Dedi gözlerini büyüterek. "Bir an üstüme zıplayacak, uçacak sandım!"

Noah gülümsemesini zar zor bastırarak konuşmaya başladı. "Kuş mu o, Ria?"

"Atlayacak demek istedim."

Noah, "Hı-hım." Diye ses çıkardığında Ria, göz devirmekle yetindi.

"Neyse," Aron'un sesini duymamla birlikte bakışlarımı ona çevirdim. "Önemli bir şey olmadığına göre gidelim artık."

"Nora, bu gün seninle kalabilir miyim?" Ria'nın sorusunu kafamı sallayarak cevap verdim. Bu gece burada kalamayacağına adım kadar emindim.

Noah, Ria'nın tam karşısına geçip durdu. "Aslında benim odamda da kalabilirsin." Yüzüne çapkın bir ifade takındı. "Geniş bir odam var. Ne dersin?"

Ria, gözlerini kıstı. "Çok beklersin." Yanıma geldi ve beraber odanın kapısına yöneldik.

"Bir umut var yani." Noah arkamızdan seslendiğinde Ria adımlarını durdurmadı.

ÇÖZÜLEMEYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin