0.7

5.2K 869 547
                                    

Yorum 😡

***

"Yardım edin! Çantamı çaldılar yardım edin!"

Hyunjin sokakta yürürken şahit olduğu olayla beraber gaspçının peşinden hızla atılırken ikisi kalabalığı yararak insanları umursamadan koşuyorlardı. Genç biri olduğu bedeninden belliydi, adamın peşinden ilerleyip önüne çıkan engelin üstünden atlamış ikisi beraber köşeyi dönerek daha kalabalık, kafelerin olduğu caddeye girmişlerdi.

"Polis, dur!" diye bağırdı koşmaya ara vermeden.

Herkes koşan ikiliye bakarken "Ne oluyor be?" dedi Jisung da kafenin caddeye bakan kısmında oturdukları için. Dördü de aynı anda caddeye döndüklerinde Jeongin gördüğü kişi ile şaşkınlıkla "Hyunjin?" demiş, Felix elini ağzına bastırmıştı.

"Suçlu mu kovalıyor o?"

Adamın koşarak bir anda onların bulunduğu kafenin içine girdiğinde kimisi bağırarak geri kaçmıştı şokla, masayı devirip Hyunjin'i engellediğinde Seungmin kaçan kişinin kafenin diğer kapısından çıkacağını anladığı gibi oturduğu yerden kendisine doğru gelen adamın önüne ayağını uzatmış, hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi kahvesini yudumlamıştı.

Bir anda onun ayağına takılıp yere yatan adamla beraber Hyunjin kafenin içine girip hızla yanlarına çöktü ve "Tutuklusun." diyerek cebindeki kelepçeyi çıkardığı gibi yerde yatan adamın bileklerini arkasına alıp kelepçeleri geçirdi.

Jeongin hemen yanı başında olan olayı şaşkınlıkla izlerken küfür eden suçlu ile yüzünü buruşturup eğilerek ayağının dibine düşen çantayı almıştı.

"Çanta." diye konuşup uzattığında Hyunjin "Teşekkürler," diyerek aldı ama fark ettiği kişi ile gözleri büyürken hemen yanı başında oturan çocuğa baktı. "Jeongin?"

Jeongin dudaklarını birbirine bastırıp parmaklarını oynattı. "Selam."

"Selam." dedi şaşkınca, suçluyu da kendisi ile beraber ayağa kaldırmış çantayı da omuzuna almıştı. Jisung komik gelen görüntü ile kıkırdarken Hyunjin Seungmin'e döndü. "Bu arada onu yakalamamı sağladığın için teşekkürler."

"Rica ederim, sorun değil." dedi Seungmin. Hyunjin onlara baş selamı vermiş ardından da kafeye dönerek "Verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz," diyerek adamı ite ite kafenin dışına çıkarmıştı.

Onlar tam yolun karşısında dururlarken garsonlar devrilen masayı toparlamıştı, Jeongin bir yandan kahvesini içiyor bir yandan da ileride suçluyu tutan Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin yanlarına gelen kadına çantasını teslim etmişti, dakikalar sonra da bir polis arabası onlara yerleşmiş, suçluyu içine bindirmişti. 

Tek elini kapının üst kısmına koyup içeriye eğildi. "Gerisi sizde, emniyete teslim edersiniz. Ayrıca kafeyi dağıttı, onun da masrafını ödemesi gerektiğini unutmayın."

"Tamamdır komiserim, iyi günler."

Kapıyı kapattı. "İyi günler, kolay gelsin."

Giden araba ile beraber derin bir nefes verip oflamış, saçlarını dağıtıp haline bakmışt. Polis olunca haftasonu da rahat rahat dinlenemeyeceğini fark edeli çok olmuştu, normalde öğlene kadar yatmış şimdi de kalkıp fırına inmişti ama şahit olduğu şeyle beraber direkt suçlunun peşinden atılmıştı.

İnsanların sürekli gezip, kafelerinde takılmak için geldiği bir cadde üzerinde oturması onun suçu değildi. Şortlu, tişörtlü haline bakıp evden çıkarken ayakkabı giydiğine şükretmiş, dikkatini tam karşıdaki kafeden ona bakan çocuk çekerken adımlarını oraya doğru yöneltmişti.

law school, hyunin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin