7. Bölüm

19K 446 118
                                    

Ballarım yine ben


"İssues" kategorisinde birinciyiz, daha iyileri için, daha çok buluşucağımız -birlikte olacağımız- bölümlerde görüşmek üzere aşkolarım ✍️❤️

"Beni kötü işlerine alet etme," dedim kaşlarını çatarak.

"Üzgünüm ama aklımda yarattığın şeyi kastetmemiştim."

"Şu an alet etmeyeceğim güzelim ama, biraz ortalığa renk katsak iyi olur gibi." Kaşlarımı daha da çattığımda yanağımdan öptü.

"Didem'e Erdem'le beraber bir yemek düzenlemek istediğini söyleyebilir misin?"

Hafif bir gülümseme sunup başımı eğdim. "Eğer yakışıklı bir partnerim olursa elbet düzenlerim."

Elimi kalçama atıp hafifçe okşayıp geri çekildiğinde ben de yanından ayrılıyordum ama buna izin vermedi. Bedenimi omzuna koyup başım kalçası hizasına gelince bir çığlık koyuverdim.

"Vallahi ısırırım bak. İndir beni!"

"İşine gelir bence bu yavrum."

Yatağa fırlatıldığımı anladığım an ayağa kalktım.

"Hadi gittik yemeğe," beni başıyla onayladı üzerindeki gömleğin ilk düğmesini açarken. "Ben aradım Didem kabul etti, Erdem sana demeyecek mi senin bu kızla ne işin var diye?"

Gömleğinin yarısına gelince durdu. Ben de gözlerimi ordan çektim.

"Ne işim var benim seninle?" Dedi, göz kırparak. Devam etti hemen durmadan. "Diyemez, diyemeyecek çünkü sen beni tanımıyormuş gibi davranacaksın."

"Sen kimsin?"

Sorduğum souruyla ve çıplak bedeniyle yanıma gelip saçımı okşadı, bir köpeğin başını sever gibi patpatladı.

"Aferin kızıma."

Ondan böyle şeyler duymak beni heyecanlandırıyordu.

Önce çıplak göğsüne, karın kaslarına ve sonra pazularına ağzımın suyu akmış mıdır acaba diyecek kadar baktım.

Elini gözlerimin önüne indirdi. "Bende kal, onlarda değil."

Gözlerimi yumup açtıktan sonra ona çevirdim bakışlarımı.

"E o zaman benim eve gitmem gerek," dedim sıkıntılı bir nefes alarak.

"İhtiyacın olan her şey zaten mağazalarda mevcut."

"Beraber görünmekten korkmuyor muydun," dedim sitem ederek ve devam ettim. Annemlerin bizi görmesi, Erdem'in görmesi hiç iyi olmazdı. Bu iş başlamadan biterdi."Ve hayır paranı kullanmayacağım."

Aynı anda bir sır verirmişçesine eğilerek söyledi.

"Seni o eve götürmeyeceğim. "

Derin bir nefes aldığımda o dolabından beyaz gömleğini çıkartıyordu. En son yatağının karşısında duran sadece bir masanın çekmecesini açtığında sayısız saatlerinden en sade olanı aldı.

"Hadi," dedi heyecanla. "Kızıma alışveriş yapmaya çıkan babalar gibi hissediyorum."

O kapının eşiğindeyken onu dumura uğratacak bir şey dediğimi fark ettiğim an gözleri artık eskisinden daha koyuydu.

"Zaten öyle değil misin," dedim arkamda birleştirdiğim ellerimi ayırıp, yavaş adımlarla ona adımlayarak. İki elimi de göğsüne yerleştirip gömleğin yakasından onu kendime çektim.

Önce dudaklarına bakıp, arzu dolu bir bakış attım. Sonra fısıldadım ona, "babacığım değil misin?"




Oy vermeyi unutmayın.

Öpüldünüz.🖤

ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin