21. Bölüm

9.8K 293 60
                                    

Herkese selam.

Özleştik, biliyorum. Öncelikle bence en son bölümü okuyup gelin, unutmanız büyük bir olasılık çünkü. 🖤

Sonrasında yıldıza basmayı unutmayın. Ve bol bol yorum istiyorum sizlerden, düşüncelerinizi 32 diş sırıtarak okuyorum. :)

Bölümün geç gelmesinin tek sebebi günün 24 saat olması....avashözhzhspwhz yetmiyorrr

Bu bölüm+18 ögeler içermektedir.

🖤

Yürüdük, yürüdük, yürüdük.

Birkaç adım sonrası avcunu kolumda hisetmemle başımı kaldırmam bir oldu.

Yüzüme bakıp elindeki kolumla yürümeye devam etti. Yanımızdan geçen o dünyadan kopmuş insanlar bile bakıyordu.

Bir odaya soktuğunda beni anında kapıya dayayıp sol kolunu başımın üzerine koydu. Burun kıvırdığımda sağ eli belimin hemen yanında olan kilide gitti ve onu çevirdi. Hareketlerini bir bir izliyordum. Kaşlarımı kaldırdıdım.

Bacağını iki bacağımın arasına koydu.

"Sözüme geleceksin. Senin burada ne işin var?

Sinirliydi. Ne derse desin ben buraya her türlü gelecektim zaten.

Dişlerimi sıktım."Gelmeyeceğim sözüne falan, sen benimla konuşmadan hiçbir şey yapmayacağım."

Beni anında yan taraftaki tekli deri koltuğa oturttu. Perdeler kapalıydı.

"Ne yapıyorsun?"

Montumu üzerimden sıyırdı. Bacaklarımın arasındaki yerini aldı.

"Sözüme de geleceksin, bana da." Tane tane söylediği kelimeler ardı ardına yutkunmama sebep oldu. Montumu çıkartıp yere fırlattı.

İki eliyle tüm gücünü kullanarak önce pantolonumu sonra kilodumu sıyırdı. Soğuk hava etkisiyle karşı karşıya kalan kadınlığım atmaya başladı. Bacaklarımı kapatacaktım ki bir elini kadınlığımın üzerine hapsetti. Ağzımdan bir çığlık firar etti. "Efrah!"

"Söyle güzel kızım."

Kadınlığımdaki sıvıyı gördüğü an gözlerindeki pırıltılar gittikçe arttı. "Şu görüntüyle karşımdayken halâ nasıl olur da bana karşı böyle hırçın olabiliyorsun?"

Ellerimi kollarına koyma ihtiyacı hissettim. Koltuk çok dardı.

Alnımdan terler akmaya başlıyorken o kadınlığıma nefesini veriyordu. "Bu şekilde halledemeyiz hiçbir şeyi."

Dudaklarını girişime dayadığında kafasını bir an kaldırdı. "Benim halledemeyeceğim bir şey yok, yani senin de yok." Hırıltı dolu sesi çığlık atmama sebep oldu. Aklıma sesimin dışarıya çıkma ihtimali geldiğinde yine ona seslendim.

"Yalıtımlı," diye kestirip attığında dilini girişimde hissettim.

Tükürdüğunde birkaç saniye sonra parmağını soktu. Dişlerimi sıkıyor tırnaklarımı omzuna geçiriyordum.

Parkları içimdeyken zevkten patlatacak gibiydim.

Bir parmağını daha gönderdiğinde hızlanmıştı. Deri koltukta vücudum titriyordu ve ben bu hazza dayanamıyordum.

Çıkan seslerle Efrah daha da hızlanıyordu, gözlerini bir an benden ayırmıyordu bu beni daha da çıldırtıyordu. "Emin misin halâ halledemediğimizden?" Dedi, birkaç dakika söylediğim cümleye ithafen.

ÇIĞLIK VE SAĞANAK| Daddy İssues +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin